معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

چهار مرکز غیرمجاز درمانی در تبریز پلمپ شد

1402/10/16 - 15:33 - کد خبر: 106269 نسخه چاپی

نصر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمپ چهار مرکز درمانی شامل ۲ مطب غیرمجاز دندانپزشکی، یک دفتر کار مامایی و یک موسسه رادیولوژی و سونوگرافی در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، جواد احمدیان روز شنبه، افزود: در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمان، مراکز یاد شده تعطیل شدند.
وی اظهار کرد: با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی مرکز استان و پلیس اماکن، پس از حصول اطمینان از درست بودن موضوع از طریق پایش عملکردی، حضور در مکان یاد شده و بررسی های لازم و محرز شدن غیرقانونی بودن فعالیت این مراکز، پس از طی مراحل قانونی پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.
احمدیان ادامه داد: موسسه رادیولوژی و سونوگرافی پلمپ شده نیز به علت اتمام زمان مجوزهای قانونی و عدم اقدام به تمدید پروانه، با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، اداره بازرسی دانشگاه و کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه پلمپ شد.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است، یادآور شد: این معاونت مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد می شود.
احمدیان از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
چهار مرکز غیرمجاز درمانی در تبریز پلمپ شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار