خبر/

فرصتی مناسب برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت ورود بانوان تبریزی به ورزشگاه یادگارامام‌ (ره)

1402/10/16 - 13:04 - کد خبر: 106264 نسخه چاپی

نصر:  مسئولان آذربایجان‌ شرقی فرصت مناسبی دارند تا با ایجاد زیرساخت‌ها، مقدمات حضور بانوان تبریزی در ورزشگاه یادگارامام (ره) را برای اولین‌بار در لیگ‌ برتر فراهم‌ کنند.

به گزارش نصر، بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مدت‌هاست در فوتبال ایران مطرح بوده و در فصل جدید شاهد حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه‌های شهرهایی همچون بندرانزلی، اراک، قزوین و سیرجان بوده‌ایم.
ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز هم در بازی تراکتور در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات، برای نخستین‌بار، پذیرای بانوان تماشاگر بود و پرشورهای خانم برای اولین‌بار از نزدیک نظاره‌گر بازی تیم محبوبشان شدند.
با این حال این اتفاق پس از دیدار آسیایی تراکتور در هیچ یک از بازی‌های خانگی این تیم در نیم‌فصل نخست لیگ‌برتر رخ نداد و این موضوع موج انتقادات علیه مسئولان تبریزی را برانگیخت که چگونه در عرض یک بازی زیرساخت‌ها ایجاد شد و پس از اتمام آن دیدار آسیایی از بین رفت؟!
اکنون بازی‌های لیگ‌برتر حداقل تا پایان جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، (۴۰ روز) تعطیل خواهد بود و تراکتور در اولین دیدار خانگی خود در دور برگشت رقابت‌ها از سپاهان پذیرایی خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، مدیران ورزشی آذربایجان‌ شرقی فرصت بسیار خوبی برای مهیا کردن شرایط و آماده کردن زیرساخت‌ها جهت اولین حضور بانوان تبریزی در لیگ‌برتر را در اختیار دارند و باید دید آیا این اتفاق برای تراکتورِ پرطرفدار خواهد افتاد یا خیر؟
انتهای پیام/
فرصتی مناسب برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت ورود بانوان تبریزی به ورزشگاه یادگارامام‌ (ره) خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار