معاون محیط زیست و خدمات شهری اعلام کرد:

محلول پاشی و برف روبی در معابر فرعی تبریز ادامه دارد/برف روبی معابر شهری در کوتاه‌ترین زمان

1402/10/16 - 10:32 - کد خبر: 106235 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به بارش سنگین برف شبانه در تبریز از انجام عملیات زمستانی از دقایق اولیه بارش برف در این شهر خبر داد.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب گفت: به دنبال اعلام پیش بینی های هواشناسی همکاران زحمتکش خدمات شهری از شب گذشته در آماده باش بوده و اقدامات لازم برای پاکسازی معابر و تسهیل تردد شهروندان را انجام دادند.
عباس نژاد افزود: بر اساس اولویت بندی های موجود محلول پاشی و برف روبی معابر اصلی به صورت شبانه انجام گرفته است و در حال حاضر محلول پاشی و برف روبی در معابر فرعی شهر نیز توسط نیروهای خدمات شهری در حال انجام است.
وی با تقدیر از نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه که از نیمه شب گذشته تا حال در حال انجام عملیات زمستانی و خدمت رسانی به شهروندان هستند افزود: فعالیت بی وقفه نیروهای خدمات شهری باعث شد تا مشکل و مورد خاصی در معابر شهر وجود نداشته باشد ضمن اینکه پاکسازی و محلول پاشی معابر بر اساس درجه بندی و اولویت بندی های موجود در حال انجام است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان اظهار کرد: از تمامی شهروندان تبریز درخواست داریم در هنگام بارش برف ضمن همکاری با خادمان خود در خدمات شهری، در راستای انجام بهینه عملیات زمستانی و وجود فضای مناسب جهت فعالیت تجهیزات زمستانی از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
انتهای پیام/
محلول پاشی و برف روبی در معابر فرعی تبریز ادامه دارد/برف روبی معابر شهری در کوتاه‌ترین زمان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار