خبر/

قتل فجیع مادرزن به دست داماد بی معرفت / همه در انتظار قصاص داماد بی رحم

1402/10/15 - 22:59 - کد خبر: 106210 نسخه چاپی

نصر: داماد 28 ساله ای که با طمع سرقت طلاجات، مادرزن 57 ساله اش را به قتل رسانده بود؛ در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان به قصاص محکوم شد.

به گزارش نصر، دختر مقتول با اشاره به جزئیات حادثه به رکنا گفت: همه خواهر و برادرهایمان ازدواج کرده و سر خانه و زندگی خودمان هستیم و پدر و مادرم تنها کنار هم زندگی می کردند. اما از آنجایی که منصور (همین دامادمان که مادرم را به قتل رساند) برای خودش منزل مستقلی نداشت، پدرم دلش نیامد مستاجر شود، این بود که یکی از منزلمان را که خالی بود و در جوار منزل پدر و مادرم قرار داشت در اختیار منصور و خواهرم گذاشت تا اجاره بها پرداخت نکنند.
منصور و خواهرم که یک و نیم سال از ازدواج آنان می گذشت در همان منزل ساکن شدند، اما 17 مهرماه سال 1398 بود و پدرم طبق معمول بعد از خوردن نهار به بیرون از خانه می رود؛ اما شب هنگام بازگشت به منزل، با جسد غرق در خون و حلق آویز شده مادرم در گوشه ای از خانه مواجه می شود و سریع همه ما و نیز پلیس را با خبر می کند.
وقتی پلیس ها و بازپرس سر می رسند منصور نیز به همراه خواهرم می آید تا کسی به خاطر غیبتش به وی مشکوک نشود، اما وقتی مقابل بازپرس و پلیس می ایستد و به سوالات آنان جواب می دهد، به وی مشکوک می شوند و به عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شد.
بعد از دستگیری، چند ساعتی طول نمی کشد که منصور در طی بازجویی به قتل مادرم اعتراف و جای طلاهایی را که به سرقت برده بود می گوید.

جزئیات روز حادثه
طبق گفته منصور، روز حادثه دامادمان ، خواهرم را از صبح به بهانه تفریح و گردش به روستای پدری خود می فرستد و منتظر فرصت مناسبی برای عملی کردن نقشه شوم خود می نشیند و وقتی بعد از ظهر متوجه بیرون رفتن پدرم از خانه می شود سریع از دیوار به داخل خانه می پرد و بعد از وارد کردن ضربات متعدد چاقو به قسمت های مختلف بدن مادرم از جمله سر، شکم و دست و رگ، پا بر سینه اش می گذارد و دنده هایش را نیز می شکند، همچنین تمام موهای مادرم را می کند و در آخر با استفاده از چادر مادرم را از در اتاق آویزان می کند تا حادثه را خودکشی جلوه دهد.
بعد از ارتکاب قتل، وی تمام طلاجات مادرم که 70 گرم بودند را به همراه مقداری پول نقد برداشته و به روستای خودشان فرار می کند و همه را در آنجا مخفی می نماید.

صدور حکم قصاص
حالا بعد از چهار سال با اینکه دادگاه وی را به قصاص محکوم کرده است و مابه التفاوت دیه را نیز برای اجرای حکم به حساب دولت واریز کردیم اما هنوز خبری از اجرای حکم نیست؛ البته طبق گفته دادگاه، پول دیه بعد از اجرای حکم قصاص به عنوان مهریه خواهرم بازگردانده خواهد شد.
انتهای پیام/
قتل فجیع مادرزن به دست داماد بی معرفت / همه در انتظار قصاص داماد بی رحم پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار