مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز مطرح کرد:

قراردادهای بزرگ خودرویی در اتوشو تبریز

1402/10/15 - 20:20 - کد خبر: 106203 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز، از قرارداد دو شرکت بزرگ صنایع غذای برای خرید تریلی و خودروهای سنگین در نمایشگاه اتوشو تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حبیب ماهوتی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز با اشاره به اینکه نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین به یمن حضور شرکت های قدرتمند خودروسازی، بسیار قوی در حال برگزاری است، گفت: اتوشو در هر دو سالن پروین اعتصامی و امیرکبیر میزبان بازدید کنندگان است و حضور مدیران و اعضای هیئت مدیره شر‌کت های خودروسازی ایران حضور دارند و با این روند قطعا در نمایشگاه اتوشو تبریز در نمایشگاه های خودرویی آتی کشور حرف اول را خواهیم زد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر همزمان چندین نمایشگاه خودرو در نقاط مختلف کشور برگزار می شود، افزود: خوشبختانه خودروساز های به نام کشور در تبریز حضور پیدا کردند.
وی از قرارداد دو شرکت بزرگ صنایع غذای برای خرید تریلی و خودروهای سنگین در نمایشگاه تبریز خبر داد و افزود: صحبت هایی از خرید ۱۸۰ دستگاه تریلی است و امیدوارم این رشته نمایشگاه ها برای استان مان مفید باشد و سال های آتی خودرو سازهایی که در استان هستند نیز حضور پیدا کنند و در نمایشگاه شرکت کنند.
انتهای پیام/
قراردادهای بزرگ خودرویی در اتوشو تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار