فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن از تحریم نتیجه نگرفته و برای نابودی اسلام، داعش را تولید کرده‌است

1402/10/15 - 18:10 - کد خبر: 106199 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: دشمن از تحریم و جنگ نتیجه نگرفته و داعش را که همان آمریکا و صهیونیسم است برای نابودی جهان بشریت و اسلام تولید کرده‌است.

به گزارش نصر، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، جمعه، ۱۵ دی ماه در راهپیمایی مردم تبریز با محکوم کردن جنایات تروریستی کرمان، گفت: تمامی توطئه و فتنه‌ها به واسطه‌ی رهبری امام انقلاب و شما مردم وفادار و متدین خنثی شده‌است.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه به فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب به عاملان این جنایات جواب محکمی داده خواهد شد، گفت: افتخار داریم در مقابل توطئه‌های دشمن این مکتب را حفظ کرده‌ایم، مکتبی که توسط امامین انقلاب راه‌اندازی شده و با حضور شما مردم ادامه پیدا کرده‌است.
وی با اشاره به اینکه هدف ما در مقابل فتنه انگیزی دشمنان زمینه سازی برای ظهور است، افزود: دشمن می‌داند اگر این اسلام قدرتمند باشد تمامی دست‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکا و صهیونیسم را قطع خواهد کرد که با این عمل نابود می‌شوند، برای همین دست به هر اقدامی می‌زنند تا جلوی این انقلاب را بگیرند.
سردار عباسقلی‌زاده تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه‌ی مقاومت تقویت شده و مردم مقتدر غزه می‌توانند در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم مقاومت کنند.
وی با بیان اینکه امروز مردم ایران با راهپیمایی خود مشتی بر دهان فتنه‌گران زدند، گفت: با این اقدام برای تفاله‌های داعش جوابی سخت آماده است که به دستان توانمند نیروهای مسلح ایران، بسیجیان، ارتش قهرمان، سپاه پاسداران و مردم همیشه در صحنه، داده خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: افتخار داریم مطیع امر ولایت هستیم که هدفی به غیر از پیاده سازی احکام ناب اسلام محمدی و زمینه سازی برای ظهور و ماموریتی به غیر از مقابله با دشمنان و دفاع از مظلومین نداریم.
انتهای پیام/
دشمن از تحریم نتیجه نگرفته و برای نابودی اسلام، داعش را تولید کرده‌است خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار