خبر/

واکنش خلیفه گری آذربایجان و تسلیت شورای عالی استان ها در پی حادثه تروریستی کرمان

1402/10/15 - 17:28 - کد خبر: 106197 نسخه چاپی

نصر: شورای عالی استان های کشور، شورای خلیفه گری آذربایجان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تسلیت حادثه تروریستی کرمان این اقدام متوحشانه را محکوم کردند.

به گزارش نصر، در بیانیه شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان شرقی و در متن پیام اسقف اعظم گریگور چیفتچیان آمده است:
"اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان در روز بزرگداشت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در شرایطی که آحاد مردم جهت عرض ارادت به آن شهید والامقام اجتماع کرده بودند، موجی از غم و اندوه را در دل های ما آوار نمود و سراسر ایران به سوگ نشست.
بی‌شک این اقدام اهریمنی با حمایت‌های استکبار جهانی و عوامل فریب خورده آن ها صورت می گیرد و این همزمانی با قیام و طوفان الاقصی که تحت تاثیر آموزه‌های آن سردار شهید انجام می‌پذیرد بیانگر این موضوع است که ترس استکبار از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است که اگر جز این بود در مراسم بزرگداشت ایشان این اقدام صورت نمی گرفت.
اینجانب به همراه شورای خلیفه‌گری و مجمع نمایندگان این اقدام تروریستی را به شدت محکوم و ضمن عرض تسلیت به خانواده های معزز شهدا،‌برای مجروحان آن حادثه آرزوی سلامتی داریم".
پیام شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان های کشور در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نیز بدین شرح است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
ایادی استکبار و منافقان سنگدل بار دیگر جنایت آفریده و صدها نفر از مردم بیگناه و عزیز را در مسیر گلزار شهدای کرمان به شهادت رسانده و خانواده های زیادی غرق در ماتم شدند.
تروریسم کور که با توحش خود فاجعه ای به بار آورد و جان صدها تن از زنان، مردان و کودکان بی‌گناه را گرفت، محکوم به شکست است و ان شاالله بزودی توسط سربازان سردار دل ها مجازات خواهند شد.
ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری ، خانواده‌های مصیبت دیده و مردم عزیز کرمان ، صبر و شکیبایی برای بازماندگان ، غفران الهی برای شهیدان عزیز و شفای عاجل مجروحان حادثه از درگاه خداوند منان خواستارم .
بیانیه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بسم رب الشهداء الصدیقین
وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛
ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.
حادثه تأسف بار تروریستی استان کرمان که در مسیر مزار دلیر مرد ایران زمین سردار سلیمانی رخ داد منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان عزیزتر از جانمان شد که موجب تأثر قلوب تمام انسان های دارای قدرت تعقل شده است.
این عملیات تروریستی شنیع بیانگر شکست مفتضحانه جبهه باطل کفر است ، دشمنان انسانیت که از همدلی و اتحاد تنومند ملت غیور ایرانِ اسلامی هراس در دل دارند به ناچار دست به جنایات بزدلانه و دور از مردانگی می زنند غافل از اینکه انقلابیونِ مومن با دیدن شهادت برادران و خواهران خود از درستی مسیرشان اطمینانی هرچه تمام تر حاصل می کنند و با عزمی راسخ به سوی نابودی دشمنان سست عنصرِ اسلام می تازند.
(بکشید مارا ملت ما زنده تر می شوند)
قطعا امروز علاوه بر اثبات ادامه دار بودن عجز و ناتوانی دشمن؛ پرده از چهره ی عده ای منافق‌ ، معاند و خائن به کشور عزیزمان ایران و انقلاب اسلامی برداشته شد.
عده ای سنگدلِ شرور که از ریخته شدن خون هموطنان بیگناه خود ابراز خوشحالی می کنند و سعی در القای یأس و ناامیدی میان مردمان آگاه کشورمان دارند که بحمدالله جوامع ایرانی و اسلامی هیچ ارزش و اعتباری برای این افراد قائل نیستند.
اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در روز میلاد با سعادتشان به تعدادی از زائرین سردارِ سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توفیق شهادت بخشیدند که مژده از خلوص نیت و پاکدامنی این عزیزان میدهد.
تشکل جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ضمن محکومیت این جنایت وقیحانه، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت گفته و برای مجروحان این فاجعه دردناک از درگاه خداوند شفاء و عافیت مسألت می کند.
انتهای پیام/
واکنش خلیفه گری آذربایجان و تسلیت شورای عالی استان ها در پی حادثه تروریستی کرمان خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار