خبر/

امام جمعه تبریز از استاندار آذربایجان شرقی عیادت کرد

1402/10/15 - 13:39 - کد خبر: 106187 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز پیش از حضور در مصلای حضرت امام خمینی (ره) تبریز با حضور در بیمارستان امام رضا از استاندار آذربایجان شرقی عابدین رضوی خرم و همچنین خیّر بنام تبریزی حاج کریم مردانی آذر عیادت کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز جمعه برای دومین بار در یک ماه گذشته بر بالین استاندار آذربایجان شرقی حاضر شد و در جریان روند درمان عابدین خرم قرار گرفت.
خرم به علت بیماری عفونت تنفسی که ماه گذشته بر اثر بیماری توام کرونا و آنفلوآنزا عارض شد چندی پیش در بیمارستان بستری شد و روند درمان وی ادامه دارد.
بر اساس این گزارش حال عمومی استاندار توسط نزدیکان وی خوب گزارش شده است و در بیمارستان امام رضا تبریز تحت درمان و اقدامات تکمیلی درمانی است.
امام جمعه تبریز همچنین با اطلاع از بستری شدن خیر مدرسه ساز تبریزی که رکورد مدرسه سازی دنیا را دارد و به جز ایران در چندین کشور دیگر مدرسه ساخته است عیادت و از احوال عمومی وی نیز مطلع شد.
به گزارش ایرنا، حاج کریم مردانی آذر»، تنها بازمانده برادران مردانی آذر ملقب به امپراتوران مدرسه ساز و سلطان نیکی‌ها است که بیش از ۴۴۰ مدرسه و ۵۵۰ کلاس و بیمارستان در اقصی نقاط ایران و جهان احداث کرده اند.
سازمان صلیب سرخ جهانی در گزارشی که از فعالیت های انسان دوستانه خانواده مردانی آذری منتشر کرده؛ در صفحه اول ژورنال این سازمان آمده است:  ۱ > ۱۹۶ ؛ یعنی کمک‌های انسان دوستانه برادران مردانی آذر بیشتر از کمک‌های انسان دوستانه ۱۹۶ کشور در جهان است.
انتهای پیام/
امام جمعه تبریز از استاندار آذربایجان شرقی عیادت کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار