شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

حمله تروریستی کرمان در اتاق فکر سیاه‌دلان طراحی شده است

1402/10/14 - 14:59 - کد خبر: 106161 نسخه چاپی

نصر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیام تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان، عنوان کرده است: این حمله وقیحانه تروریستی در اتاق فکر سیاه دلان و اربابان آدم کش طراحی شده است.

به گزارش نصر، در این پیام آمده است: اجرای ترورهای کور این چنینی سالهاست که در اتاق فکر سیاه‌دلان طراحی می شود و این بار در مراسم سالگرد سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی این اقدام وحشیانه صورت گرفته که بیانگر این واقعیت مهم می باشد که محور مقاومت چنان ضربه مهلکی بر پیکره استکبار و صهیونیسم وارد آورده است که حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این فرمانده جبهه مقاومت هم واهمه دارند.
در این پیام اضافه شده است: قساوت وحشیانه و ضدانسانی دشمنان ملت ایران اسلامی بار دیگر حادثه ای تلخ و غم بار را باعث شد و شماری از هموطنان عزیزمان که در سالگرد شهادت سردار سلیمانی شرکت کرده بودند را شهید و ملتی را داغدار کرد.
این شورا ادامه می دهد: تروریست‌های کوردل که هیچ نشانی از انسانیت در وجودشان نیست، چنان بزدلانه در انبوه مردم بیگناه و کودکان معصوم جنایت کردند که دل هر انسان حق جو و آزادی خواه را آکنده از غم و اندوه بی نهایت می کند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با محکومیت این حادثه غمبار، از عموم اهالی انقلابی استان دعوت کرده است در مراسم بزرگداشت شهدا و دعا برای شفای مجروحان که امشب برابر با ۱۴ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد مختلف برگزار می شود، شرکت کنند.
این شورا همچنین اعلام کرده است: راهپیمایی محکومیت این جنایت بعد از اقامه نماز جمعه فردا ۱۵ دی ماه در تمام شهرهای استان برگزار می شود.
 در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.
انتهای پیام/
حمله تروریستی کرمان در اتاق فکر سیاه‌دلان طراحی شده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار