نمایشگاه گروهی نقاشی در خانه فرهنگ/ شروع دوباره کار فرهنگی به نام مادر

1402/10/14 - 09:41 - کد خبر: 106116 نسخه چاپی

نصر: مسئول این نمایشگاه نقاشی با موضوع مادر در تبریز می گوید: پس از هفت ماه تعطیلی این گالری، با نمایش آثار هنری بانوان و شاد کردن دل مادران در این روز مبارک چرخ فعالیت گالری را به راه انداختیم.

به گزارش نصر، کبری رادپور، نقاش و بانی برگزاری این نمایشگاه از پروسه عجله ای برپایی نمایشگاه گفت: در طی هفت ماه تعطیلی این گالری به علت مقاوم سازی، من شاهد پیگیری و پرس و جوی بسیاری از هنرمندان در خصوص بازگشایی دوباره بودم. روز یکشنبه کلید اینجا به من داده شد و طی اقدامی دلی خواستم در روز مادر افتتاحیه نمایشگاه آثار بانوان را برگزار کنم. 
وی در ادامه افزود: این که چطور در طی دو روز، فراخوان نمایشگاه بین هنرمندان پخش شد و شاهد چه استقبال گسترده ای از جانب آنها بودم، در وصف نمی‌گنجد.  در این دو روز شور و شوق عجیبی را تجربه کردیم. روز سه شنبه شاهد استقبال گسترده ای بودیم که بسیار باعث فخر برای فضای فرهنگی هنری شهرمان است. 
این هنرمند هدف برگزاری نمایشگاه را هدیه ای معنوی پیشکش مادران خواند و گفت: هدفم شاد کردن مادرانی بود که با نمایش آثارشان، انگیزه و اشتیاق را تجربه می‌کردند. 
نزدیک ۶۵ نفر از بانوان فرهیخته و هنرمند با آثار نقاشی خود در تکنیک های متنوع در این نمایشگاه شرکت کردند که از لحظه اول با استقبال خیلی خوبی روبرو شدند و شادی آنها موجبات شادی بیشتر خود من را فراهم ساخت. حتما این اقدام هنری را در روز پدر هم تکرار خواهیم کرد.
کبری رادپور، مدرس نقاشی و مدیر آموزشگاه نقاشی سما در پایان گفت: این نمایشگاه تا روز ۱۴ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ برپاست.
نگارخانه استاد یاسمی تا روز عید شاهد برگزاری نمایشگاه های مختلف گروهی و انفرادی خواهد بود.  
انتهای پیام/
نمایشگاه گروهی نقاشی در خانه فرهنگ/ شروع دوباره کار فرهنگی به نام مادر فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار