خبر/

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شد  

1402/10/13 - 20:41 - کد خبر: 106104 نسخه چاپی

نصر: همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، جمعی از مسوولان و فعالان حوزه حمل و نقل عمومی، ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده از سوی شهرداری تبریز به ناوگان اتوبوسرانی این شهر اضافه شد.

به گزارش نصر، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در آیین راه اندازی ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اظهار کرد: موفقیت و نتایج مثبت در شهر مرهون همراهی و همدلی موجود بین شورا و شهرداری است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ضمن قدردانی از اقدامات مثبت شهردار تبریز و همراهی اعضای شورای اسلامی در مسیر توسعه شهر، افزود: اضافه شدن ۵۰‌ دستگاه اتوبوس جدید، آنهم خودروهایی که در خود کلانشهر تبریز تولید شده، جای بسی خرسندی دارد و امیدواریم اقدامات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر تدوام یابد.
وی با بیان اینکه شهرداری تبریز امسال در بحث بهسازی معابر و آسفالت ریزی عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی تمامی کارکنان مجموعه، شاهد بهبود عملکرد و ارتقا خدمات رسانی در تمامی حوزه های شهری باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز هم در حاشیه راه اندازی این اتوبوس ها، در گفت و گو با ایرنا افزود: این اتوبوس ها در راستای توجه و اهتمام مدیریت جدید شهرداری و شورای اسلامی تبریز به توسعه حمل و نقل عمومی و نوسازی این ناوگان خریداری شده است.
«محمد حسین زاده»، با بیان اینکه این اتوبوس ها در خطوط اتوبوسرانی مورد نیاز و کم برخوردار شهر مورد استفاده قرار می گیرند، افزود: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز، ۱۴۷ دستگاه اتوبوس جدید تحویل این سازمان شده است.
وی اظهار کرد: از این تعداد، ۹۷ دستگاه اتوبوس جدید قبلا وارد ناوگان اتوبوسرانی تبریز شده است و در خطوط مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند و امروز نیز با راه اندازی این اتوبوس ها، تمامی اتوبوس های خریداری شده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر شدند.
حسین زاده، ادامه داد: هفته گذشته نیز قرارداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جدید از سوی شهرداری تبریز منعقد شد که با تحویل و اضافه شدن این اتوبوس ها به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر، کیفیت خدمات رسانی سازمان اتوبوسرانی تبریز و حومه ارتقا می یابد.
وی یادآور شد: از ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید راه اندازی شده، به منظور پاسخگویی به حجم مسافران خط اتوبوس های تندرو (بی آر تی) ۲۰ دستگاه در این خطوط مورد استفاده قرار می گیرد.
حسین زاده، افزود: سایر اتوبوس های جدید در مسیرهای شهرک طالقانی و شهرک اندیشه، آخماقیه، منظریه، جلالیه، رسالت، ولیعصر، ترمینال، امامیه، حافظ، مارالان، نگین پارک، میرداماد و زعفرانیه به شهروندان خدمات رسانی می کنند.
انتهای پیام/
۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شد   خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار