مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مطرح کرد:

برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال در سطح آذربایجان‌شرقی 

1402/10/13 - 11:59 - کد خبر: 106055 نسخه چاپی

نصر: نخستین رویداد مردمی اشتغال با هدف ارتباط کارجویان با کارفرمایان، تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی ،صنعتی و خدماتی و تسهیل گری و تسریع در معرفی کارجویان به فرصت های شغلی مراکز نیرو پذیر در سطح گسترده ای از استان آذربایجان‌شرقی برگزار می گردد.

به گزارش نصر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز کارفرمایان به تامین نیروی کار  مورد نیاز و همچنین ایجاد فرصت های شغلی برای کارجویان نخستین رویداد مردمی اشتغال در استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.
حسین فتحی با اشاره به اینکه این رویداد مردمی اشتغال روز جمعه ۱۵ دیماه در محل مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد افزود: با هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری تبریز و ستاد برگزاری نماز جمعه در برگزاری این رویداد مردمی اشتغال ،مدیران تعدادی از کارخانجات واحدهای تولیدی و صنعتی استان و مدیران مراکز کاریابی های غیر دولتی و مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال ما را همراهی خواهند کرد که فرصت های شغلی اعلام و نیروی کار مورد نیاز واحد های تولیدی صنعتی همزمان جدب و معرفی خواهند کرد. 
وی با اشاره به اینکه این رویداد با دعوت از کارفرمایان، کارجویان و موسسات کاریابی های داخلی در محل مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد تصریح کرد:این رویداد با هدف ارتباط کارجویان با کارفرمایان و استفاده از ظرفیت های ویژه اشتغال در سطح استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد. 
وی از عموم کارفرمایان، کارجویان و موسسات کاریابی های غیردولتی استان خواست تا در این رویداد ملی اشتغال ضمن شناسایی نیروی کار مورد نیاز و فرصت های شغلی مورد نظرشان مشارکت نمایند.
انتهای پیام/
برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال در سطح آذربایجان‌شرقی  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار