معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

تمام دستگاه ها در حوزه ورزش و جوانان وظایف مهمی بر عهده دارند

1402/10/12 - 22:01 - کد خبر: 106018 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمام دستگاه ها در حوزه ورزش و جوانان در موضوع های ملی و دینی وظایف مهمی بر عهده دارند و باید تلاش در این زمینه را بیشتر کنند.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز سه شنبه در جلسه گروه کاری ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها در حوزه ورزش و جوانان در موضوع‌های ملی و دینی وظایف مهمی بر عهده دارند و باید تلاش در این زمینه را بیشتر کنند.
وی خاطرنشان کرد: ایرانیان از همان ابتدای تاریخ همواره زبانزد بوده‌اند و به واسطه ظهور اسلام افتخارات بزرگی خلق کرده‌اند که این نکات باید برجسته شود.
محمدی همچنین بر اجرای مصوبات و دستورات جلسات قبلی تاکید کرد و گفت: برگزاری این جلسات باید به رفع مشکلات حوزه جوانان و حصول نتیجه و اهدف لازم بیانجامد و اینگونه نباشد که جلسات برگزار و در جلسات بعدی دوباره موضوعات تکراری مطرح شود.
وی همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های مرتبط در حوزه جوانان برای رفع مشکلات این قشر را ضروری خواند و افزود: هر دستگاهی که ظرفیت و امکان ورود در رفع مشکلات جوانان را دارد باید ورود کند زیرا جوانان آینده سازان جامعه هستند.
انتهای پیام/
تمام دستگاه ها در حوزه ورزش و جوانان وظایف مهمی بر عهده دارند خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار