لیگ برتر فوتبال امید آذربایجان‌غربی؛

۹۰ ارومیه قهرمان لیگ فوتبال امید آذربایجان‌غربی شد

1398/10/08 - 09:15 - کد خبر: 10601 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال امید آذربایجان‌غربی دست یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رییس هیات فوتبال مهاباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات فوتبال امیدهای آذربایجان‌غربی با حضور تیم‌های هیات فوتبال مهاباد، ۹۰ ارومیه، آسایش میاندوآب، فیفای پیرانشهر و اروم اسپور ارومیه طی پنج روز به میزبانی مهاباد برگزار شد.
سیاوش شیخ‌آقایی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها که عصر دیروز به پایان رسید تیم فوتبال امید ۹۰ ارومیه با کسب سه پیروزی، یک باخت و مجموع ۹ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم دوم عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی اضافه کرد: تیم‌های اروم سپور ارومیه و هیات فوتبال مهاباد نیز هرکدام با ۹ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه و با توجه به بازی رودر رو به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: تیم ۹۰ ارومیه با کسب این مقام به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی بهار سال آینده در رقابت‌های فوتبال قهرمانی امیدهای کشور حضور خواهد داشت.
تیم امید موکریان مهاباد سال گذشته عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال امید آذربایجان‌غربی را کسب کرده بود.
مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی امیدهای آذربایجان‌غربی با حضور ۱۲ تیم در دو منطقه شمال و جنوب استان برگزار شد و مرحله نهایی آن با حضور چهار تیم به صورت متمرکز در مهاباد برگزار شد.
انتهای پیام/
۹۰ ارومیه قهرمان لیگ فوتبال امید آذربایجان‌غربی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار