معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از افتخارات دولت سیزدهم است

1402/10/12 - 10:15 - کد خبر: 105963 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از افتخارات دولت سیزدهم خواند و گفت: دولت سیزدهم زمانی که روی کار آمد، هزاران طرح نیمه تمام در کشور وجود داشت و این دولت به جای شروع پروژه‌های جدید، توان خود را بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذاشت تا در خدمت مردم قرار گیرد.

به گزارش نصر، تراب محمدی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر آذربایجان شرقی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به صورت شفاف، دقیق و کاربردی‌تر تبیین شد و در دهه فجر به مردم معرفی شوند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: دستاوردهای نظام و دولت با سال‌های گذشته مخصوصا زمان قبل از انقلاب مقایسه شود تا تفاوت این خدمات به مردم آشکار شود.
محمدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر مهم تبیین گفت: تمام اتفاقات مثبت انجام یافته در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی خارجی به مردم تبیین شوند تا آنها نسبت به تمام اقدامات انجام یافته و تلاش شبانه‌روزی مسؤولان برای پیشرفت همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، آگاه شوند.
وی، حضور مسؤولان در رسانه‌ها برای گفت‌وگو با مردم را امری ضروری خواند و یادآور شد: مسؤولان برای تبیین خدمات انجام یافته توسط دولت در حوزه‌های خودشان در رسانه‌ها حضور یابند و با مردم سخن بگویند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی استان در طول دهه فجر انجام شود و در کنار آن اطلاع‌رسانی مناسبی نیز در مورد این طرح‌ها و پروژه‌ها انجام شود.
محمدی با تاکید بر اینکه دهه فجر، دهه عزت ملت ایران است، متذکر شد: مردم ایران در این دهه به سربلندی رسیده و در این ایام شکوقایی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به سمع و نظر مردم ایران و حتی دنیا برسد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از افتخارات دولت سیزدهم خواند و تصریح کرد: دولت سیزدهم زمانی که روی کار آمد، هزاران طرح نیمه تمام در کشور وجود داشت و این دولت به جای شروع پروژه‌های جدید، توان خود را بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام گذاشت تا در خدمت مردم قرار گیرد. 
 انتهای پیام/
تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از افتخارات دولت سیزدهم است خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار