مدیرکل مدیریت بحران استانداری اعلام کرد:

تداوم آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در آذربایجان شرقی

1402/10/12 - 09:59 - کد خبر: 105961 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری، گفت: بنابر پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی روند آلودگی هوا تا بعد از ظهر روز چهارشنبه ادامه دارد، پیش‌بینی می‌شود روز پنجشنبه با نفوذ یک سامانه‌ی بارشی شاهد کاهش آلودگی هوا در استان باشیم.

به گزارش نصر، مرتضی مینوئی شامگاه دوشنبه ۱۱ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص تدابیر انجام گرفته برای آلودگی هوا در استان، اظهار کرد: افزایش غلظت آلایندگی هوا و پایداری وضعیت جوی سبب آلودگی هوا در شهرهای تبریز و اسکو شده است، در همین کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری در زمان آلودگی هوای استان جلسه‌ای برگزار کرد.
وی ادامه داد: طبق مصوبات کمیته‌ی اضطرار آلودگی هوای استان مقرر شد کلیه‌ی مدارس مقاطع پیش دبستانی و دبستان در شهرستان‌های اسکو و تبریز روز سه شنبه ۱۲ دی ماه بصورت غیرحضوری برگزار شود.
وی افزود: در مقاطع متوسطه اول و دوم نیز مشروط به نداشتن امتحان نهایی و یا داخلی غیرحضوری است، اما امتحانات نهایی دی ماه و داخلی مدارس طبق برنامه‌ی امتحانی برگزار خواهد شد و پس از پایان زمان آزمون دانش آموزان مدرسه را ترک خواهند کرد.
وی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم، در وضعیتی که هوا آلوده است به خصوص افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از فعالیت غیرضروری در خارج از منزل خودداری کنند.
انتهای پیام/
تداوم آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار