رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی؛

تیم ووشو «جیت‌کان‌دو» آذربایجان‌غربی سوم کشور شد

1398/10/08 - 11:00 - کد خبر: 10596 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: تیم سبک «جیت‌کان‌دو» استان با کسب ۲۱ مدال رنگارنگ بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی‌اصغر شادجو دیروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: تیم ووشو استان با ۲۲ رزمی‌کار عازم این مسابقات شده بود و توانست پنج مدال طلا، هفت نقره و هشت برنز به دست آورد.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد، تیم میزبان به مقام قهرمانی رسید و مازندران بر سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت.
وی ادامه داد: این نخستین حضور ووشوکاران «جیت‌کان‌دو» استان در مسابقات کشوری است و کسب مقام سومی شانس میزبانی این سبک را برای آذربایجان‌غربی در سال آینده افزایش می‌دهد.
آبان ماه امسال سه ووشوکار استان به نام‌های«طرفان چابک» در فرم «شوان‌دائو» بخش تالو با امتیاز ۸.۰۵ مدال نقره، «مسعود بینا» با امتیاز ۷.۷۸ به مدال برنز و «میرعلی مهدی» با ۸.۶۷ امتیاز مدال نقره فرم «شینگ‌یی چوان» مسابقات قهرمانی کشور را  کسب کردند.
همچنین تیم ووشو بانوان آذربایجان‌غربی نیز آبان امسال در تبریز و در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور توانسته بود دو عنوان چهارمی بخش ساندا را کسب کند.
انتهای پیام/
تیم ووشو «جیت‌کان‌دو» آذربایجان‌غربی سوم کشور شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار