مالک و سرمربی تیم والیبال مطرح کرد:

پیشتازی تنها تیم والیبال بانوان استان بدون حامی

1402/10/12 - 13:34 - کد خبر: 105946 نسخه چاپی

نصر، مالک و سرمربی تیم والیبال گفت؛ هدف ما فقط این است که صدایی از والیبال بانوان شنیده شود و ورزشکاران با استعداد استان دوباره در والیبال ظهور کنند.

به گزارش نصر، ورزش بانوان یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در بسیاری از جوامع بیشتر از قبل در حال پیشرفت است و سرمایه گذاری های بیشتری در این حوزه صورت می گیرد اما وضعیت ورزش بانوان به خصوص در بخش حرفه ای آنطور که باید مورد توجه نبوده و کمتر کسی پیدا  می شود که در این حوزه سرمایه گذاری کند.
فهیمه منافی مالک و سرمربی تیم والیبال بانوان منافی و از مربیان و چهره‌های قدیمی والیبال بانوان استان که می‌توان مدعی شد عمر خود را وقف خدمت به والیبال استان کرده است، در گفتگو با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: از سال ۱۴۰۰ که باشگاه ما تاسیس شد، سال اول نتیجه خوبی نگرفتیم و سال بعد توانستیم به پلی‌آف برسیم و امسال هم دو تیم در دسته دو و دسته یک داریم. صد درصد بازیکنان تیم دسته دومی بومی هستند و تیم لیگ یکی ما نیز ۶۰ درصد بومی است و به زحمت فراوان توانستیم میزبانی مرحله نهایی را بگیریم. 
وی افزود: سر این موضوع تنش وجود داشت و فدراسیون به دلیل خوشنامی باشگاه منافی میزبانی را به ما داد. هدف ما از کسب این میزبانی این بود نشان دهیم والیبال بانوان در استان آذربایجان‌شرقی همچنان نفس می‌کشد.
این مربی والیبال خاطرنشان کرد: قرار بوده امسال مس سونگون تیم‌داری کند که با مدیریت جدید این اتفاق از دستور کار خارج شده است.
وی ادامه داد: مدیرعامل سابق این باشگاه مرا صدا کرد و هزینه یکی از مسافرت‌های ما را داد و با من قرارداد بست و سهمیه‌ام را خرید اما شخص دیگری که جایگزین شد، روی والیبال بانوان خط کشید و به من گفت پول نداریم و از شما خجالت‌زده‌ام. علی‌رغم قولی که به ما داده بودند، صرفا یک دست لباس دادند که ارزش ریالی آن چهار میلیون تومان بود.
منافی گفت: با همه این موارد هدف ما فقط این است که صدایی از والیبال بانوان شنیده شود و امثال آیتک سلامت و هانیه محتشمی‌پور دوباره در والیبال ما ظهور کنند. ۹۹ درصد قول می‌دهم روی سکو خواهیم بود و ان‌شاءالله این اتفاق بیافتد و به لیگ برتر برسیم. تنها نماینده کل آذربایجان هستیم که دو تیم داریم و حمایت مالی تیم ما کاملا بر عهده خودم و خانواده من است و هیچ اسپانسری نداریم.
این مربی تصریح کرد: تاکنون از طرف هیات والیبال استان هیچ حمایتی ندیدیم. حتی به ما سالن برای میزبانی ندادند. این درحالی است که این میزبانی برای هیات والیبال استان یک امتیاز است و در تقویم سالیانه آن‌ها لحاظ خواهد شد ولی در بحث سالن و داوران هیچ کمکی به ما نکردند.
انتهای پیام/
پیشتازی تنها تیم والیبال بانوان استان بدون حامی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار