اطلاع رسانی//

حسین پور نماینده اگزوز خودرو رضا مشهد در تبریز / هوای پاک با کاتالیست حق نسل آینده 

1402/10/12 - 17:23 - کد خبر: 105938 نسخه چاپی

نصر: نماینده مرکزی اگزوز خودرو خراسان (رضا - مشهد) در تبریز میدان قونقا، قونقا با مدیریت محمد علی حسین پور در خدمت مشتریان است.

به گزارش نصر، عصر دیروز یکشنبه 10 دی با حضور مسئولین اگزوز خودرو خراسان (رضا - مشهد) از دفتر مرکزی فروش و انبار محصولات در تبریز بازدید شد.
 

"سعید ضابط نیا"مدیر عامل شرکت اگزوز خودرو خراسان با حضور در دفتر مرکزی گفت: ما بزرگترین تولید کننده اگزوز سرد و کاتالیست در ایران و خاورمیانه هستیم، کل نیاز گروه ایران خودرو توسط ما پوشش داده می شود و 60 درصد کاتالیست توسط مجموعه ما با برند رضا - مشهد که یک برند شناخته شده در کل کشور است تامین می شود.
 

وی با اشاره به مرکز پخش و فروش محصولات در تبریز گفت: در تبریز آقای حسین پور از نمایندگان قدیمی ما هستند که در حوزه توزیع محصولات اگزوز رضا مشهد فعالیت دارند. 
ضابط نیا در ادامه به اهمیت کاتالیست پرداخت و گفت: کاتالیست جز محصولاتی است که نصب آن بر روی خودرو ها جهت نصب بر روی موتور با تاکید بر کاهش آلایندگی دود های خروجی از موتور خودرو الزام شده است. 


 
وی ادامه داد: بر روی کل محصولات ایران خودرو و سایر محصولاتی که در ایران مصرف می شوند تولید کاتالیست داریم. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد کاهش آلودگی هوا با توسعه این محصول در کلانشهرها باشیم.
در ادامه "محمد علی حسین پور" مدیر نماینده اگزوز (رضا - مشهد) در تبریز، گفت: در کشور عزیزمان ایران، استفاده از کاتالیست برای خودرو های ساخت داخل از نیمه دوم سال 1381 از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور اجباری شده است و بر اساس طرح جامع کاهش آلودگی هوا، آزمون صحت کاتالیست در معاینات فنی خودرو ها به منظور صدور برگه و برحسب معاینه فنی از ابتدای سال 1391 اجباری می باشد.
وی ادامه داد: عمر مفید کاتالیست خودرو های بنزينی در حدود 4 سال یا 80 هزار کیلومتر می باشد.


 
وی اضافه کرد: پس از این مدت به مرور زمان از کارایی آن کاسته خواهد شد، اما باید بدانیم که عوامل بسیاری در تخریب پیش از موعد از این قطعه اسفنجی شکل دخیل هستند!
حسین پور به علائم خرابی کاتالیست اشاره کرد و گفت: از علائم خرابی کاتالیست می توان به افزایش ناگهانی مصرف سوخت، افت شتابگیری، بد استارت خوردن یا روشن نشدن، روشن شدن چراغ چک، بد کار کردن خودرو همراه با لرزش در دور آرام و... اشاره کرد.
 

گزارش خبرنگار نصر می افزاید؛ این بازدید با حضور مسئولان شرکت اگزوز خودرو خراسان، برازجانی مدیرعامل یاپ کو و فعالان صنفی انجام و از نزدیک در جهت پیشبرد اهداف گفت و گو شد.
 

همشهریان و هم استانی ها گرامی می توانند برای ارتباط با نمایندگی تبریز با شماره 04135519158 تماس و یا از طریق آدرس اینستاگرامی @Rezamashad.kem و سایت tabrizegzoz.ir اقدام نمایند. 
انتهای پیام/
حسین پور نماینده اگزوز خودرو رضا مشهد در تبریز / هوای پاک با کاتالیست حق نسل آینده  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار