نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز؛

شهرداری در موضوع قرارداد پارک حاشیه ای کوتاهی می کند

1398/10/08 - 10:30 - کد خبر: 10593 نسخه چاپی

نصر: نائب رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در تذکر پیش از دستور خود ضمن تبریک ورود محمد حسن استوتچی، عضو جدید شورای شهر تبریز گفت: همه ما برای خدمت به مردم سوگند یاد کرده ایم و تا آخرین روز به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

به گزارش نصر، سونیا اندیش در ادامه با اعتراض به کوتاهی و قصور سازمان های دخیل در پروسه قرارداد پارک حاشیه ای تبریز به ارائه برخی مستندات از تخلفات این قرارداد پرداخت.
اندیش گفت: برای این پروژه در ظاهر یک میلیارد و هفتصد و پنجاه هزار تومان سرمایه گذاری شده است، در حالیکه سود سالانه آن 10 میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: البته این رقم سرمایه گذاری نیز واقعی نبوده و برمبنای طرح ارائه شده از طرف مشاور است که چندین برابر رقم واقعی محاسبه شده است.
اندیش در ادامه اظهار داشت: جالب است بدانیم نرخ بازدهی سرمایه گذاری پروژه ۹۵ درصد است.
وی افزود: این قرارداد قطعا به ضرر منافع شهر و شهروندان و مغایر صرف و صلاح شهرداری است.
اندیش همچنین از عدم نظارت بر نرم افزار و سخت افزار این سامانه توسط سازمان های تخصصی شهرداری خبر داد و گفت: شهروندان، اهالی رسانه و مجموعه شهرداری بداند، در حالیکه این شرکت طبق قرارداد چهار هزارو 400 جایگاه فعال باید در اختیار داشته باشد، اطلاعات استخراج شده از اپلیکیشن حداقل پنج هزارو 300 جایگاه را نشان می دهد که تخلف در این مورد محرز می باشد.
نایب رئیس شورای شهر در ادامه با توضیح وضعیت پارکبانان این شرکت گفت: اطلاعات ما نشان می دهد که هیچکدام از این عزیزان قراردادی ندارند و برای آنان الزام شده است حتما روزانه 300 هزار تومان کارکرد داشته باشند وگرنه پس از سه بار تذکر اخراج می شوند. اندیش از ریاست فراکسیون کارگری نیز درخواست کرد به مسائل مرتبط با کارگران این مجموعه نیز رسیدگی کنند.
انتهای پیام/
شهرداری در موضوع قرارداد پارک حاشیه ای کوتاهی می کند گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار