معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر خبر داد:

ارائه خدمات درمانی در ۳۶ مرکز درمانی داخلی کشور

1402/10/11 - 15:02 - کد خبر: 105921 نسخه چاپی

نصر: معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر گفت: در ۳۶ مرکز درمانی داخلی کشور جمعیت هلال احمر به ارایه خدمات درمانی می پردازد.

به گزارش نصر، پیمان نامدار در گفت‌وگویی گفت: در ۳۶ مرکز درمانی داخلی کشور این معاونت به تأمین خدمات درمانی مورد نیاز کشور از جمله دیالیز، ناباروری، طب فیزیکی و خدمات پاراکلنیکی با هدف خدمت به مردم مشغول است.
وی با اشاره به واحد واکسیناسیون جمعیت هلال احمر افزود: با هدف افزایش ایمنی زائران و عموم جامعه در برابر بیماری‌های واگیری واکسیناسیون حجاج؛ عتبات و بیماری‌های واگیر دار به طور تخصصی و ویژه برعهده جمعیت هلال احمر است و این مهم در مراکز درمانی تحت نظارت معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی صورت می‌گیرد.
نامدار با اشاره به پاسخگویی کارآمد و اثر بخش به سوانح و حوادث از سوی این معاونت در زمان بحران افزود: ارائه ظرفیت‌های بهداشت و درمان اضطراری در زمان سوانح و بحران یکی از مهم‌ترین وظایف این معاونت محسوب می‌شود.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت مقوله توانمند سازی در ارائه خدمات درمانی اضافه کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی مفاهیم ابزارهای بهداشت و درمان اضطراری در استان‌های مختلف با هدف ارتقای سطح آمادگی برگزار شده است.
نامدار در خاتمه یکی دیگر از اهداف مهم این معاونت را کمک به توسعه و ارتقای کیفیت خدمات درمانی و توانبخشی دانست و گفت: در تلاش هستیم مراکز دیالیز در استان‌های مختلف را با استفاده از امکانات بومی و همکاری شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی کنیم.
انتهای پیام/
ارائه خدمات درمانی در ۳۶ مرکز درمانی داخلی کشور خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار