شهردار تبریز خبر داد:

اتمام عملیات آسفالت ریزی و نصب نیوجرسی در اتوبان شهید کسایی

1402/10/11 - 12:39 - کد خبر: 105907 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز با قدردانی از کارگران و تلاشگران شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان از اتمام و بهره برداری عملیات بهسازی کنارگذر شهید کسایی خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار صبح امروز در آیین تجلیل از کارگران پروژه تولید و نصب نیوجرسی های اتوبان شهید کسایی که به طول ۱۶ کیلومتر انجام یافت، اظهار کرد: کارگران بازوی توانمند اجرای پروژه‌های عمرانی هستند.
هوشیار با اشاره به تولید نیوجرسی‌های استفاده شده در پروژه اتوبان کسایی، افزود: با اراده کارگران مجموعه پیش ساخته شاهد افزایش میزان تولید نیوجرسی بودیم که می توان از این محل کسب درآمد داشت چرا که با وجود نیروی انسانی و تکنولوژی می توان تولید نیوجرسی را افزایش داد.
وی ادامه داد: شرکت خانه سازی پیش ساخته در حوزه بتن و قطعات بتنی تکالیف مشخصی دارد که این ظرفیت با امکانات فوق در شمال غرب کشور بی‌نظیر بوده و مشابه آن وجود ندارد. باید از این فرصت استفاده کرده و در پی ارتقای تکنولوژی باشیم.
شهردار تبریز با اشاره به پروژه شهرک جوانان تصریح کرد: پروژه شهرک جوانان بسیار حائز اهمیت است و حداقل سی تا چهل بلوک باید آماده سازی شود. طبق وعده ای که به شورا داده ایم باید تا پایان شورای ششم این واحدهای مسکونی به اتمام برسد.
هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهروندان در خصوص احداث تقاطع های غیرهمسطح به شهرداری اعتماد دارند، گفت: پروژه‌های قراملک و معلم به دلیل نصب روزشمار از حساسیت ویژه‌ای برخوردارند و باید طبق زمان اعلام شده به پایان برسند.
وی افزود: تکنولوژی جدید سگمنتال را به شرط انتقال آن به تبریز و شهرداری تبریز قبول کرده ایم و سال آینده باید پل های سگمنتال توسط کارکنان شرکت پیش ساخته اجرا شود که این به منزله ایجاد بازار کار برای شرکت پیش‌ساخته آذربایجان است.
شهردار تبریز با اشاره به مزیت این شرکت در نزدیکی به خط ریلی تبریز یادآور شد: این موضوع باعث سهولت در  حمل و نقل خواهد شد. در حال حاضر دارای قدرت تولید قطعات بتنی با کیفیت بالا هستیم که می توان به ۶۰ شهرداری پیرامون ارسال کرد.
هوشیار ادامه داد: این مجموعه باید سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان سوددهی داشته باشد و این سود در شرکت‌های میلگرد و سیمان سرمایه‌گذاری شود.  امیدوارم بتوانیم در جهت ارتقای ظرفیت‌های شرکت خانه سازی قدم هایی برداریم که باقیات صالحات است.
سرپرست شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان نیز در این مراسم اظهار کرد: شرکت خانه‌سازی پیش ساخته پروژه‌های زیادی در دست اجرا دارد و تقاطع‌های غیرهمسطح معلم و قراملک، اتوبان کسایی و... ظرفیت اجرایی این شرکت را نشان داده است.
آرمان امین بخش با اشاره به نصب هشت کیلومتر نیوجرسی در طول سه ماه در اتوبان شهید کسایی افزود: با تلاش جهادی کارکنان، ۸ کیلومتر بعدی در یک ماه کار شد.  هر ماه، فارغ از تکالیفی که شهردار تبریز بر عهده این مجموعه گذاشته است، یک خبر خوب از ظرفیت های مغفول این مجموعه ارائه می دهیم.
انتهای پیام/
اتمام عملیات آسفالت ریزی و نصب نیوجرسی در اتوبان شهید کسایی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار