فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف کالاي قاچاق 25 ميلياردي در تبريز

1402/10/11 - 09:53 - کد خبر: 105880 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی از کشف 25 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق از يک انبار و توقيف 6 دستگاه خودرو شوتي در تبريز خبر داد.

به گزارش نصر، سردار"علي محمدي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تردد خودروهاي حامل قاچاق کالا در محور هاي مواصلاتي و همچنين دپوي مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق در يک انباري در تبريز، شناسايي و توقيف اين خودروها و محل دپوي کالاي قاچاق در دستور کار عملياتي پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.
وي  افزود: با هوشياري ماموران انبار دپوي کالا شناسايي ودر بازرسي از آن مقدار 3 هزار و 744 عدد لوازم آرايشي بهداشتي،5 هزار و 968 عدد مواد خوراکي، 836 لوازم خانگي و شيشه آلات، 2تن آرد و 2تن و 500 کيلوگرم کود شيميايي قاچاق جمعا به ارزش 25 ميليارد ريال کشف و در اين راستا  6 نفر متهم دستگير و به مراجع قضائي معرفي و همچنين 6 دستگاه خودرو شوتي توقيف شد.
فرمانده انتظامي استان در پايان تاکيد کرد: همکاري و تعامل خوب مردم و پليس باعث ريشه کني قاچاق در سطح جامعه خواهد شد و از مردم شريف  استان استدعا دارم در صورت اطلاع از دپو يا جابه جايي کالاي قاچاق در انبار هايي در سطح شهر مراتب را از طريق سامانه پليس 110 مرکز فوريت هاي پليس يا سامانه 197 به پليس گزارش تا همکاران بنده در اسرع وقت نسبت به جمع آوري کالاي قاچاق در سطح شهر اقدام نمايند.
انتهای پیام/
کشف کالاي قاچاق 25 ميلياردي در تبريز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار