۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می‌شود

1402/10/10 - 17:05 - کد خبر: 105850 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، محمد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سری دوم از 50 دستگاه اتوبوس های خریداری شده توسط شهرداری تبریز به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود.
وی افزود: با توجه به نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر تبریز نسبت به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و با جذب مرحله دوم رانندگان پایه یک به تعداد ۱۰۰ نفر، ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید از روز چهارشنبه ۱۳ دیماه وارد چرخه حمل و نقل عمومی شده و به خطوط نیازمند و کم برخوردار اضافه خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در ادامه گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری 147 دستگاه اتوبوس خریداری و تحویل داده شده که با بهره برداری از 50 دستگاه اتوبوس فوق،  تمامی اتوبوس های خریداری شده بصورت فعال وارد ناوگان شده اند.
حسین زاده در پایان تصریح کرد: در سالجاری نیز قرارداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جدید نیز منعقد شده و امیدواریم با تحویل و اضافه شدن این اتوبوسها به خطوط شاهد تاثیرات ملموس تر و تحول اساسی در ارتقاء کمی و کیفی خدمات حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی باشیم.
انتهای پیام/
۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار