فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

کشف هزار و ۷۳۹ قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع در مراغه

1402/10/10 - 16:36 - کد خبر: 105847 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی مراغه گفت: هزار و ۷۳۹ قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز حمل، در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، ارزش این تعداد مرغ زنده را سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون در حال تردد مشکوک شدند و پس از بازرسی، این میزان مرغ زنده فاقد مجوزهای بهداشتی و حمل را کشف کردند.
 فرمانده انتظامی مراغه: مردم موارد تخلف در مورد شبکه توزیع مرغ را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند
وی با تاکید بر اینکه این کامیون توقیف و راننده آن نیز به عنوان متهم دستگیر شد، اضافه کرد: وی پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
فرمانده انتظامی مراغه این را هم بیان کرد که برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق و توزیع خارج از شبکه طیور با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
گوشت مرغ با توجه به اهمیتی که در سفره غذایی کشورمان دارد، از طریق شبکه توزیع به دست مصرف‌کنندگان نهایی می‌رسد و توزیع‌کنندگان و کشتارگاه از جمله ارکان این شبکه به شمار می‌رود.
این شبکه بر اساس مصوبه‌های ستاد تنظیم بازار مدیریت می‌شود تا ضمن برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا، قیمت آن هم به صورت متعادل در اختیار مردم قرار گیرد.
بر همین اساس هرگونه توزیع و حمل مرغ زنده در خارج از شبکه توزیع و بدون مجوزهای بهداشتی و حمل، تخلف به شمار می‌رود و متخلفان از سوی عوامل انتظامی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/
کشف هزار و ۷۳۹ قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع در مراغه خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار