سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

۲۲۰ نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان شرقی شناسایی شده اند

1402/10/10 - 15:26 - کد خبر: 105839 نسخه چاپی

نصر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از شناسایی ۲۲۰ نخبه شاهد و ایثارگر در سطح استان خبر داد.

به گزارش نصر، علی اکبر سلمانی ظهر یک شنبه در نشست هم اندیشی نخبگان منتخب شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی که به همت دفتر دانش پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: امروز، توسعۀ علم و فناوری در کشور یکی از خطوط مقدمِ مبارزه با دشمن است، بر این اساس کسانی که روزی در دفاع سهیم بودند، امروز هم باید در این حوزه، فعال و نقش آفرین باشند.
وی افزود: همین واقعیت باعث شده، بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد انقلابی با درک این موقعیت، با رویکرد جدیدی به این میدان وارد شده و سازماندهی نخبگان عزیز شاهد و ایثارگر که کم هم نیستند را در دستور کار قرار دهد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز در کمال مسرّت و خوشحالی اعلام می‌کنیم که نتیجۀ تلاش‌های ما در آذربایجان شرقی در راستای سازماندهی نخبگان شاهد و ایثارگر، به شناسایی ۲۲۰ نخبه و سرآمدِ شاهد و ایثارگر انجامیده است.
وی افزود: نمایه شدن ۱۵۰ مقاله در سامانۀ «گنج شاهد» بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت یک اختراع و تألیف ۹ جلد کتاب از دیگر توفیقات آذربایجان شرقی در حوزه نخبگان شاهد و ایثارگر است.
سلمانی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی خواست ارتباط خود را با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قطع نکنند و این بنیاد را خانۀ خود بدانند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تاکید کرد: حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر و دستاوردهای علمی آنان در اولویت برنامه‌های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.
«سعید جعفری راد» رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی هم در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان منتخب شاهد و ایثارگر استان، تأسیس مرکز نوآوری و رشد مشترک پارک علم و فناوری و بنیاد شهید استان را مطرح کرد.
وی گفت: با تحقق این ایده، دست پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برای افزایش حمایت‌های مادی و معنوی خود از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر بازتر می‌شود.
در این نشست هر یک از حاضران در سخنان جداگانه ای دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را بیان و به اشتراک گذاشتند.
انتهای پیام/
۲۲۰ نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان شرقی شناسایی شده اند خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار