فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

دشمن به دنبال ایجاد فتنه برای به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی است

1402/10/10 - 13:42 - کد خبر: 105822 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فتنه های جدید برای به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی با رهبری مقام عظمای ولایت و بصیرت مردم، در مقابل دشمنان ایستاده است و روز به روز شاهد موفقیت های بیش از پیش هستیم.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ملکان اظهار کرد: قدرت اسلام و بیداری اسلامی به گونه ای است که کشوری مانند یمن تمام هیمنه اسرائیل و آمریکا را به خطر انداخته است و این قدرت اسلام و بیداری اسلامی است که به عینه شاهد آن هستیم.
وی، مردمی بودن نیروی انتظامی را ویژگی بارز این نیرو برشمرد و افزود: اینکه مورد اعتماد مردم هستیم بزرگترین مدال افتخار است از این رو باید تلاش کنیم این اعتماد را حفظ کنیم.
وی به شهرستان شدن لیلان نیز اشاره کرد و گفت: در صورت فراهم شدن زیرساخت ها، فردی که آشنا به جغرافیای منطقه باشد به فرماندهی انتظامی این شهرستان، انتصاب خواهد شد.
در این مراسم سرهنگ ولی زاده به عنوان فرمانده انتظامی ملکان انتخاب و از زحمات سرهنگ ریحانی که به سن بازنشستگی رسیده است قدردانی شد.
شهرستان ملکان یکی از شهرستان‌های جنوب غربی آذربایجان شرقی است، مرکز این شهرستان شهر ملکان با بیش از ۵۸ هزار جمعیت است.
انتهای پیام/
دشمن به دنبال ایجاد فتنه برای به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار