خبر/

وزیر ارتباطات، پرچمدار بیشترین‌ حضور در سامانه پاسخگویی به تماس‌های مردمی

1402/10/10 - 13:26 - کد خبر: 105820 نسخه چاپی

نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پنجمین بار با حضور در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به طور مستقیم به پرسش‌های شهروندان در موضوعات مختلف مرتبط با حوزه کاری خود پاسخ داد.

به گزارش نصر، عیسی زارع پور روز یکشنبه - دهم دی ماه - در جریان شصت و ششمین برنامه پاسخگویی برخط هیات دولت به تماس‌های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و پاسخگوی طرح، نظرات، ایده‌ها، شکایت‌ها و درخواست‌های مردم در حوزه مأموریتی خود در این وزارتخانه شد.
زارع پور پیش از این در آذر ماه ۱۴۰۱ و فروردین و تیر و مهر امسال میهمان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری شد که در مجموع ۳۰ دستور را صادر کرد و امروز برای پنجمین بار در این مرکز حضور یافت. وی رکورددار بیشترین حضور در سامانه پاسخگویی برخط به تماس مردمی است.
به گفته رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، در جریان پاسخگویی برخط و بی واسطه مسئولان دستگاه های دولتی به مردم، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگوترین دستگاه اجرایی شناخته شده است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی با اشاره به پنجمین حضور زارع پور در این مرکز، وی را پرچمدار بیشترین حضور در پاسخگویی به تماس های مردمی دانست و گفت: وزارت ارتباطات در زمره یکی از فعال ترین دستگاه ها در پاسخگویی به تماس های مردمی در این مرکز و در سفرهای استانی است.
وزیر ارتباطات هم پیش از پاسخگویی به سوالات مردمی گفت: همیشه از پاسخگویی به سوالات مردمی استقبال کردم زیرا یکی از رسالت های ما پاسخگویی به سوالات مردمی است و حضور در این مرکز برای این است که پای صحبت های مردم بنشینیم.
انتهای پیام/
وزیر ارتباطات، پرچمدار بیشترین‌ حضور در سامانه پاسخگویی به تماس‌های مردمی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار