دادستان مرکز آذربایجان شرقی؛

تمام واحد‌های تولیدی فعال در چرمشهر باید مجهز به پیش تصفیه شوند

1402/10/10 - 12:59 - کد خبر: 105817 نسخه چاپی

نصر: دادستان مرکز آذربایجان شرقی گفت: باید تمام واحد‌های فعال در چرمشهر مجهز به پیش تصفیه شوند در غیر این صورت اداره کل حفاظت محیط‌زیست موظف است براساس ضوابط با واحد‌های متخلف برخورد کند.

به گزارش نصر، بابک محبوب علیلو امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی شهرک چرمشهر تبریز با تاکید بر ضرورت توجه به مسایل زیست‌محیطی در شهرک‌های صنعتی  اظهار کرد: در عین حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران حفاظت از محیط‌زیست باید به عنوان یک مطالبه عمومی مورد توجه قرار گیرد.
وی رعایت مولفه‌های زیست‌‎محیطی در واحد‌های تولیدی چرم را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: باید تمام واحد‌های فعال در چرمشهر مجهز به پیش تصفیه شوند در غیر این صورت اداره کل حفاظت محیط‌زیست موظف است براساس ضوابط با واحد‌های متخلف برخورد کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر اینکه در برخی از موارد عدم مدیریت اصولی سبب تبدیل ظرفیت به تهدید می‌شود، افزود: رفع مشکلات پیش رو در ابتدا نیازمند تصمیم‌گیری اساسی است که در این راستا باید تمام اجزا و واحد‌ها پای کار باشد.
در این نشست مقرر شد تا برای برون رفت از مشکلات موجود تیمی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مربوطه و مدیران شهرک چرمشهر تبریز تشکیل و زیرنظر دادستانی برنامه عملیاتی قابل رصد، نظارت، پایش و ارائه باشد به نحوی که در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و میان مدت مشکلات موجود مرتفع شود.
انتهای پیام/
تمام واحد‌های تولیدی فعال در چرمشهر باید مجهز به پیش تصفیه شوند خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار