نصب تجهیزات کنترلی بر روی ناوگان زمستانی شهرداری الزامی است

1402/10/10 - 12:21 - کد خبر: 105809 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از الزام مناطق دهگانه نسبت به نصب تجهیزات کنترلی بر روی ماشین آلات ناوگان تجهیزات زمستانی خبر داد.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب گفت: در راستای نظارت بر نحوه فعالیت و میزان عملکرد تجهیزات زمستانی در مواقع بارش برف و انجام عملیات، تجهیزات کنترلی از قبیل جی.پی.اس در ماشین آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز نصب می شود.
عباس نژاد اظهار کرد: در کنار ضرورت نصب تجهیزات کنترلی در ماشین الات زمستانی توجه به وجود چراغ های خطر و فلاشر در این تجهیزات نیز ضروری است تا از بروز تصادفات احتمالی در مواقع انجام عملیات جلوگیری شود.
وی افزود: تکمیل سیستم های محلول پاشی و یخ زدایی تمامی مناطق دهگانه مورد تاکید شهردار تبریز است و در این راستا تهیه و تکمیل تجهیزات و ملزومات مورد نیاز از جمله پمپ های پاشش محلول، تجهیزات کنترلی و... در تمامی مناطق ضروری است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار کرد: همراهی و همدلی شهروندان تبریزی با خادمان خود در حوزه خدمات شهری ضامن داشتن شهری پاک و تمیز بوده و همین همراهی شهروندان است که تبریز را در زمینه تنظیف و پاکیزگی زبانزد کرده است.
انتهای پیام/
نصب تجهیزات کنترلی بر روی ناوگان زمستانی شهرداری الزامی است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار