دبیر هیات بدمینتون استان زنجان؛

بدمینتون بانوان زنجان در لیگ برتر، اقتدار خود را نشان داد

1398/10/08 - 10:00 - کد خبر: 10579 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: تیم بدمینتون ذوب روی صبا زنجان قهرمان نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان بزرگسال باشگاه‌های ایران شد و اقتدار بالای خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، غلامرضا باقری روز شامگاه دیشب در گفت و گو با خبرنگار افزود: در مجموع مسابقات رفت و برگشت مرحله نهایی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور، تیم ذوب روی صبای زنجان با کسب ۱۸ امتیاز قهرمان شد و تیم آکادمی پونا مشهد با کسب ۱۲ امتیاز و تیم علم و ورزش گیلان نیز با کسب ۱۰ امتیاز به ترتیب در سکو دوم و سوم جای گرفتند و شهرداری شاهرود نیز با ۸هشت امتیاز عنوان چهارم را به دست آورد.
وی یادآور شد: دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور (جام ولایت) با برگزاری چند دیدار در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار شد و بدمینتون زنجان در دیدار نخست خود با نتیجه سه بر دو از سد تیم شاهرود گذشت، در بازی دوم با نتیجه پنج بر صفر تیم گیلان را مغلوب کرد و در دیدار سوم نیز با نتیجه چهار بر یک پونا مشهد را شکست داد.
نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان (جام ولایت) در قالب دو گروه الف و ب به صورت دو مرحله‌ای رفت و برگشت مقدماتی و دو مرحله رفت و برگشت نهایی برگزار شد.
در مرحله نهایی دور رفت این مسابقات که ۱۴ و ۱۵ آذر ماه با حضور چهار تیم و به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد، تیم ذوب روی صبای زنجان با اقتدار تمام صدرنشین شد.
باقری افزود: تیم‌های بدمینتون شهرداری شاهرود، علم و ورزش گیلان، آکادمی پونا مشهد و ذوب روی صبا زنجان در دور رفت به مصاف هم رفتند که زنجان توانست با سه برد و کسب ۹ امتیاز مقام نخست را از آن خود کند، تیم شاهرود دوم شد و تیم‌های مشهد و تهران نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
وی خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون بانوان زنجان در این مسابقات به مربیگری الناز محمدی و سرپرستی سمیه مهدیون در این پیکارها حاضر شده بود.
انتهای پیام/
بدمینتون بانوان زنجان در لیگ برتر، اقتدار خود را نشان داد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار