سرمربیان تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور:

وضعیت روحی صنعت نفت بد/ تراکتور راضی به تعطیلات می رود

1402/10/09 - 17:53 - کد خبر: 105761 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: وضعیت صنعت نفت به لحاظ روحی خوب نبود در مقابل تراکتور بسیار خوب بود.

به گزارش نصر، عبدالله ویسی، روز یکشنبه در نشست بعد از بازی و پیروزی ۳ بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: قبل از دریافت گل اول می‌توانستیم به گل برسیم اما کم‌تجربه بودیم، نیمه دوم بازتر بازی کردیم اما تراکتور پیروز بازی شد.
وی همچنین افزود: سال نوی میلادی را به بازیکنان خارجی تراکتور تبریک می‌گویم و برد را هم به این تیم تبریک می‌گویم، بازی خیلی برای هر ۲ تیم خوب بود اما نتوانستیم مقابل تیم گردن کلفت تراکتور به گل برسیم، نیمه دوم بازتر بازی کردیم اما باز هم در گلزنی موفق نبودیم.
وی ادامه داد: حواشی همیشه در آبادان وجود دارد با روحیه بسیار نامناسب و بد به تبریز آمدیم و از لحاظ روحی خوب نبودیم ولی تراکتور بازی خوبی انجام دادند.
وی همچنین گفت: سه هفته پیش توافق کردم که بعد از بازی با تراکتوری‌ها از تیم جدا شوم از هواداران تشکر می‌کنم و عذر می‌خواهم که این فصل نتایج خوبی به دست نیامد.
ویسی افزود: مربی جدید، ۶۰ روز وقت دارد و لطفا هر مربی به آبادان آمد، نگوید که وقت نداشتم.

خمز: راضی به تعطیلات نیم فصل می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور نیز در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بازی بهترین بازی‌ بود که مالکیت توپ را داشتیم. سطح بالا بازی کردیم و باید برای فوتبالی که ارائه دادیم افتخار کنیم و خیلی راضی به تعطیلات نیم فصل می رویم.
پاکو خمز در رابطه با اینکه قبل از گل اول بین بازیکنان تراکتور ۱۶ پاس رد و بدل شد، گفت: هدف ما همین است، یک روزهایی سخت است اما بچه‌ها خیلی خوب این کار را انجام دادند و هدف ما همیشه همین است.
به گزارش ایرنا، تراکتور تبریز پس از برد امروز با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران تثبیت شد و صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.
انتهای پیام/
وضعیت روحی صنعت نفت بد/ تراکتور راضی به تعطیلات می رود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار