خبر/

تفاهم‌نامه طرح فروسیلیس خلخال امضا شد

1398/10/08 - 09:32 - کد خبر: 10576 نسخه چاپی

نصر: تفاهم‌نامه اجرای طرح و کارخانه فروسیلیس در ناحیه صنعتی گزاز خلخال دیروز با حضور سرمایه‌گذار داخلی و خارجی این طرح در هتل لاله تهران امضا شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، این تفاهم‌نامه در جلسه‌ای بین استاندار اردبیل و سرمایه‌گذار داخلی این کارخانه امضا و مقرر شد طی دو هفته آینده عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه در ناحیه صنعتی این شهرستان و محل اجرای پروژه انجام شود. 
در این تفاهم‌نامه که با حضور نماینده خلخال و کوثر در مجلس ، استاندار اردبیل و سرمایه‌گذار داخلی و شریک ترکیه‌ای طرح به امضا رسید، طرفین متعهد شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تعهدات خود در زمینه راه‌اندازی پروژه عمل کنند تا در ۱۸ ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.
سودمند، سرمایه‌گذار داخلی این طرح در این جلسه با بیان اینکه با راه‌اندازی این طرح علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال برای صدها نفر رونق اقتصادی منطقه رقم خواهد خورد، افزود: با هدف ایجاد اشتغال برای بیکاران خلخال کارکنان این پروژه از افراد محلی انتخاب و با ارائه آموزش‌های لازم و مهارت‌آموزی، از توان و ظرفیت مهارتی افراد بومی در پست‌های مختلف استفاده خواهد شد.
 پروژه احداث کارخانه فروسیلیس با بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در ناحیه صنعتی گزاز شهرستان خلخال بزودی کلنگ‌زنی شده و با بهره‌برداری از آن، حدود هزار و ۵۰۰ نفر  مشغول کار خواهند شد.
انتهای پیام/
تفاهم‌نامه طرح فروسیلیس خلخال امضا شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار