در همایش معاونان عملیات فرودگاهی؛

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تکالیف ویژه عملیات حج را اعلام کرد

1402/10/09 - 14:35 - کد خبر: 105738 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای ایمنی پروازها را جزو اولویت‌های این شرکت عنوان کرد و سرکشی و بازدیدهای منظم، کنترل سیستم‌های گرمایش و سرمایش به‌ویژه در عملیات حج عمره و آمادگی برای فصل سرما و عملیات زمستانی را از دیگر وظایف مهم معاونان عملیات فرودگاهی برشمرد.

به گزارش نصر، «رضا نخجوانی» در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با همایش معاونان عملیات فرودگاهی که به میزبانی فرودگاه تبریز برگزار شد، خدمت رسانی به مردم و ارتقای ایمنی پروازها را جزو مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: در این راستا وظایف مجموعه عملیات فرودگاهی، نظارت بر همه فرایندها و عملیات اجرایی در بخش‌هایی مانند ساخت، بهره‌برداری و نگهداری و همچنین فعالیت در این حوزه‌ها بر اساس ضوابط و آیین نامه‌هاست.
وی افزود: سرکشی و بازدیدهای منظم، کنترل سیستم‌های گرمایش و سرمایش به‌ویژه در عملیات حج عمره و آمادگی برای فصل سرما و عملیات زمستانی، از دیگر وظایف مهم معاونان عملیات فرودگاهی است.
در ادامه نیز «علی قاسم‌زاده» عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و راهبر عملیات فرودگاهی با گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان زمین لرزه بم در پنجم دی‌ماه سال ۸۲، گفت: انتقال بیش از هشت‌هزار نفر مجروح و آسیب دیده زلزله بم، نمونه‌ای از اهمیت بالای فرودگاه‌ها و لزوم آمادگی آنها در مواقع بحران است.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست فرودگاه تبریز در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی در ۲ ماه پیاپی و نیاز این فرودگاه به توسعه فضای ترمینالی، افزود: پروژه ترمینال ۲۴ هزار مترمربعی جدید فرودگاه تبریز در شرکت فرودگاه‌ها در حال پیگیری است که با ساخت آن مهمترین نیاز فعلی فرودگاه تبریز رفع خواهد شد.
همچنین «رامین آذری» مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی هم در این همایش با اشاره به جایگاه فرودگاه تبریز به‌عنوان مهم‌ترین فرودگاه شمال غرب کشور گفت: حفظ جایگاه چهارم در کل پروازها و جایگاه سوم در پروازهای بین المللی شرکت فرودگاه‌ها و کسب رتبه نخست برای دو ماه پیاپی در طرح جامع نظرسنجی کیفیت خدمات فرودگاهی، نشان از اهمیت این فرودگاه در بین فرودگاه‌های کشور دارد.
وی با اشاره به فعالیت ۱۵ شرکت هواپیمایی از مجموع ۲۱ ایرلاین فعال کشور در فرودگاه تبریز، گفت: ساخت ترمینال ۲۴ هزار متری جدید فرودگاه تبریز، کیفیت خدمت رسانی و به‌دنبال آن سطح رضایتمندی مسافران و مراجعان این فرودگاه را افزایش خواهد داد.
 انتهای پیام/
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تکالیف ویژه عملیات حج را اعلام کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار