خبر/

عملکرد امسال شهرداری تبریز در کدام حوزه مشهودتر بوده است؟

1402/10/09 - 12:59 - کد خبر: 105724 نسخه چاپی

نصر: طبق نظرسنجی از شهروندان تبریز، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح جدید با ۵۲ درصد، مشهودترین عملکرد شهرداری تبریز در سال جاری بوده است.

به گزارش نصر، طی نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز که با طرح سوال " عملکرد امسال شهرداری تبریز در کدام حوزه مشهودتر بوده است؟ ۱) آسفالت ریزی معابر ۲) برنامه های فرهنگی و و رزشی ۳) تقاطع های غیرهمسطح ۴) نوسازی تاکسی و اتوبوس" و از طریق شبکه های مجازی انجام گرفت، ۲۴ هزار و ۸۶۱ نفر مشارکت کردند.
طبق نتایج بدست آمده به ترتیب گزینه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح جدید با ۵۲ درصد به عنوان انتخاب اول شهروندان، گزینه‌های آسفالت‌ریزی معابر و نوسازی تاکسی و اتوبوس همتراز باهم با ۲۱ درصد و نهایتا برنامه های فرهنگی و ورزشی با ۶ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
گفتنی است؛ در این دوره مدیریت شهری تبریز تا به اکنون ۶ تقاطع غیرهمسطح افتتاح شده و در سال جاری عملیات عمرانی ۶ تقاطع غیرهمسطح جدید نیز شروع شده است.
صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی نصرنیوز، آذرانجمن، شهریار، بیداری آذربایجان، شمس‌نیوز، عصر آذربایجان، تبریز سیاست، تبریزخبرلری، اخبار اول، عصر تبریز، آوای تبریز، نگاه آذربایجان، سون خبر، فصل نیوز، چالش روز، صنعت خبرلری، اخبار فردا و احرار سوال نظرسنجی را به اشتراک گذاشته بودند.
انتهای پیام/
عملکرد امسال شهرداری تبریز در کدام حوزه مشهودتر بوده است؟ نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار