خبر/

گل به خودی مس سونگون با انتخاب محل میزبانی

1402/10/08 - 22:38 - کد خبر: 105689 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در تبریز متحمل شکست سنگین و دور از انتظار شد.

به گزارش نصر، روز جمعه هفته ای پرترافیک برای باشگاه مس سونگون ورزقان بود بطوری که سه تیم والیبال، فوتبال و فوتسال این تیم در تبریز میزبان حریفان خود بودند.
تیم فوتسال مس سونگون که این فصل روزهای سختی دارد، به نظر می رسد برنامه ای برای قهرمانی نداشته و با باخت سنگینی که روز جمعه مقابل سن ایچ ساوه متحمل شد، جام قهرمانی بیشتر از قبل از این تیم دور شد. تیم مس سونگون در حالی امروز سالن علوم پزشکی تبریز را برای میزبانی انتخاب کرده بود که پیش از آغاز این دیدار برای حضور هواداران تبلیغات گسترده ای انجام داده بود درحالی که این سالن کمتر از هزار نفر می توانست در خود جای دهد و بسیاری از تماشاگران با بی احترامی و برخوردهای نه چندان جالب پلیس به خانه های خود بازگشتند.
اما موضوع اصلی بی احترامی به هواداران حاضر در مقابل این سالن نبود بلکه زمین سُر و لیز سالن علوم پزشکی بود که باعث شد بازیکنان مس در دقایق مختلف نتوانند به خوبی بازی خود را به نمایش بگذارند و بنابر اعلام برخی نزدیکان باشگاه دلیل انتخاب این سالن نظر سرمربی بوده است. البته هفته های گذشته به دلیل برگزاری همایشی ورزشگاه پورشریفی در اختیار این باشگاه قرار نگرفت ولی این هفته این ورزشگاه مشکلی برای میزبانی نداشت و نظر سرمربی تیم ضربه بزرگی به این تیم وارد کرد.
جواد اصغری مقدم سرمربی تیم سن ایچ ساوه که مدتی در تیم دبیری تبریز در این سالن بازی کرده بود، در گفتگو با خبرنگار نصر با اظهار تعجب از انتخاب این سالن گفت: انتظار برد پرگل را نداشتیم ولی بازی در این سالن کاملا به نفع ما شد و من تجربه بازی در این سالن سُر را داشتم و مس سونگون هم از این بابت بسیار اذیت شد.
تیم فوتسال مس سونگون برند فوتسال ایران بوده و انتخاب چنین سالنی برای این تیم دور از شان هواداران بوده و هواداران اننظار دارند شاهد میزبانی بهتری توسط این تیم باشند.
از نکات منفی این دیدار می توان به بی احترامی عوامل نیروی انتظامی به خبرنگاران اشاره کرد که  نشان داد همچنان پلیس دل خوشی از اصحاب رسانه ندارد. همچنین عدم پاسخگویی سرمربی تیم مس سونگون به سوالات خبرنگاران از دیگر نکات منفی این بازی بود. 
انتهای پیام/
گل به خودی مس سونگون با انتخاب محل میزبانی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار