رئیس ستاد پشتیبانی جبهه‌ی مقاومت آذربایجان شرقی:

شهید قاسم سلیمانی نه تنها در ایران بلکه‌ محبوب دل‌ تمام مردم جهان اسلام است

1402/10/08 - 18:55 - کد خبر: 105680 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد پشتیبانی جبهه‌ی مقاومت آذربایجان شرقی، گفت: حاج قاسم سلیمانی با عمل صالح و شهادت مظلومانه‌ی خود نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان اسلام و حتی دین‌های دیگر نیز به عنوان سردار دلیر اسلام، محبوب دل‌ها شده است.

به گزارش نصر، سرهنگ عباسقلی احمدزاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته‌ی تبریز، با اشاره به اینکه سالروز شهادت سردار سلیمانی هفته‌ی جهانی مقاومت نام گرفته است، اظهار کرد: حاج قاسم ما توسط خبیث ترین و کثیف‌ترین کشوریعنی آمریکای قاتل، مظلومانه به شهادت رسید، مردی که ۲۵ سال در سپاه قدس فداکاری کرد و جبهه‌های مقاومت را در ایران ایجاد کرد و خطرناک‌ترینِ دشمنان یعنی داعش را با مدیریت و بصیرت خود از بین برد.
وی افزود: سردار سلیمانی بنده‌ی نیکوی خدا همواره عمل صالح انجام داده و جان خود را در راه این مردم و انقلاب فدا کرده است، زیرا هر عمل و حرکتی که موجب تقویت اسلام و پیشرفت جامعه باشد بهترین عمل است و مردم ما در انتخابات سال جاری نیز با بررسی و آگاهی بیشتر نمایندگان خود را انتخاب کرده و با حضور میلیونی خود قدرت انقلاب اسلامی را بیش تر از پیش به همه نشان می‌دهند.
وی با اشاره به  خصوصیات که قاسم سلیمانی را این‌گونه محبوب قلب‌ها کرده است، گفت: ایمان قوی به خدا، توکل به خدا به طوری که بدون ترس از هیچ بنی بشری با کمک خداوند در راه خود به سوی هدفش می‌رفت، توسل به اهل بیت(ع) به خصوص حضرت زهرا(س) از جمله ویژگی‌های آن شهید بود.
وی افزود: سردار سلیمانی توسل به حضرت زهرا را دلیل تمام موفقیت‌های خود از جمله از بین بردن داعش اعلام می‌کرد، خصوصیت بعدی وی روحیه‌ی حماسی او در تمام صحنه‌ها و برنامه‌ها بود.
وی خاطر نشان کرد: اطاعت محض از رهبر و اخلاص در عمل از دیگر خصوصیات این شهید والامقام بود، هر کسی که عملش همراه با اخلاص باشد خدواند نیز به اخلاص عملش برکت می‌دهد و به برکت اخلاص عمل این شهید بزرگوار امروز محور مقاومت در فلسطین، لبنان، غزه و ... عالمانه و آگاهانه با حفظ عزت نفس اسرائیل غارتگر را رسوا کرده و حماسه خلق می‌کنند.
وی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید رضی موسوی، بیان کرد: شهید سید رضی موسوی از پیشکسوتان محور مقاومت بود که نزدیک ۲۵ سال در این عرصه نقش‌آفرینی کرد و تمامی هماهنگی‌های امور را بر عهده داشت.
وی افزود: وی علاقه‌ی خاصی نسبت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و به شدت هم پس از شهادت حاج قاسم در فراق ایشان بی‌تابی می‌کرد و همواره آرزو داشت تا در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم به شهادت برسد که بالاخره به آرزویش رسید.
وی بیان کرد: روز ۹ دی ماه روز بصیرت را گرامی می‌داریم، در سال ۸۸ مردم آذربایجان شرقی در مبارزه با فتنه گران، معجزه خلق کردند، فتنه گران هشت ماه قبل انتخابات نقشه کشیده بودند تا اختلال ایجاد کنند، اما مثل همیشه نقش‌هایشان با ۴۴ میلیون رای مردم ایران در پای صندوق انتخابات نقش برآب شد.
وی ادامه داد: این فتنه‌ی دشمنان با تدبیر رهبر دانا و بصیر انقلاب مدیریت شد و فتنه گران خوار و ذلیل شدند، با اینکه رهبر انقلاب تاکید کردند انتخابات از نظر قانون بررسی شود ولی فتنه‌گران اهمیتی به قانون ندادند؛ بعضی از افرادی که از دل انقلاب خارج شده بودند و حتی سال‌ها مسئول اجرایی در کشور بودند در مقابل رهبری و قانون ایستادند ولی همه‌ی آن‌ها می‌دانستند که هیچ تقلبی نشده است زیرا سازوکار انقلاب جوری تنظیم شده است که جای هیچ گونه تقلبی نباشد. 
وی تاکید کرد: از مسئولین به خصوص قوه‌ی قضاییه و مجلس انقلابی شورا خواهش داریم در خصوص مسائل و مشکلاتی که عده‌ای دشمنان با ایجاد آن‌ها اعتماد مردم را با برخی قانون شکنی و اختلاس‌ها سلب کرده و آنان را ناامید می‌کنند، قاطعانه برخورد کنند.
وی با اشاره بر دو شعار معروف آذربایجان جانباز، خامنه‌ای دن آیریلماز و آذربایجان اویاخدی، رهبرینه دایاخدی، گفت: مردم استان این شعار را در عمل نشان دادند و پشتیبان همیشگی انقلاب اسلامی بودند.
انتهای پیام/
شهید قاسم سلیمانی نه تنها در ایران بلکه‌ محبوب دل‌ تمام مردم جهان اسلام است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار