به میزبانی شرکت مس سونگون آذربایجان برگزار شد؛

همایش قرارگاه پیشرفت و آبادانی پنج استان در شهرستان ورزقان

1402/10/08 - 16:38 - کد خبر: 105673 نسخه چاپی

نصر: همایش دو روزه مسئولان قرارگاه های پیشرفت و آبادانی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، فارس، مازندران، گلستان با هدف خدمت رسانی بهتر به مناطق محروم، به میزبانی مس سونگون در شهرستان ورزقان برگزار شد.

به گزارش نصر، مدیر امور استان‌های کارگروه فرهنگی قرارگاه مرکزی پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: محرومیت زدایی و چشاندن طعم شیرین خدمت به اهالی روستا‌های محروم و کم برخوردار، هدف اساسی این قرارگاه است.
حجت الاسلام شاهسون، روز پنجشنبه در همایش دو روزه مسئولان این قرارگاه در استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، فارس، مازندران، گلستان که با هدف تبادل افکار و اندیشه‌های خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مناطق محروم، در شهرستان ورزقان در حال برگزاری است، افزود: قرارگاه  پیشرفت و آبادانی، در حوزه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، باید پیشگام باشد و مردم از طریق خدمت صادقانه، باید طعم مدیریت جهادی و اثرات انقلاب را لمس کنند.
سید مهدی حسینی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا نیز گفت: طبق سند ابلاغی جدید، در کنار طرح‌های مختلف فرهنگی، تعلیم و تربیت، اشتغال و عمران در ۲۰۴ روستا و همچنین سه روستای نمونه و الگو، ۸۰ برنامه کلی در قالب ماموریت‌های کارگروه‌های پنجگانه برای رساندن این روستا‌ها به روستای تراز انقلاب اسلامی در حال انجام است.
انتهای پیام/
همایش قرارگاه پیشرفت و آبادانی پنج استان در شهرستان ورزقان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار