خبر/

جوابیه شهرداری منطقه ۲ در خصوص تخریب سنگفرش پیاده‌رو ائل گلی 

1402/10/07 - 23:04 - کد خبر: 105648 نسخه چاپی

نصر: به دنبال انتشار خبری مبنی بر تخریب سنگفرش پیاده‌رو ائل گلی ۱۰ روز پس از اجرا، شهرداری منطقه ۲ جوابیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۲، عملیات بهسازی پیاده‌روهای میدان ائل گلی زیرنظر معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال انجام است و با توجه به اینکه قسمتی از مصالح استفاده شده در این پروژه پس از انجام آزمایشات فنی  مربوطه، توسط معاونت فنی و عمرانی «نامرغوب» تشخیص داده شده و استانداردهای لازمه را کسب نکرده است، شهرداری منطقه ۲ پیمانکار پروژه را ملزم به تخریب و استفاده از مصالح  استاندارد کرده است.
با لحاظ این موضوع که پیاده‌رو مورد اشاره، مسیر تردد روشندلان عزیز نیز خواهد بود، بر اساس نظر کارشناسان فنی شهرداری منطقه ۲ ضروری است تا از مصالح استاندارد و مرغوب استفاده شود و بر این اساس  این معاونت، پیمانکار پروژه را ملزم نموده از مصالح مرغوب و استاندارد طبق شرایط قرارداد و آیین نامه های فنی و اجرایی در این سنگفرش استفاده نماید.
لازم به ذکر است تمامی آزمایش‌های لازم در کلیه پروژه های عمرانی به صورت مستمر انجام می گیرد.
این گزارش می‌افزاید؛ شهرداری منطقه ۲ تبریز ضمن قدردانی از حساسیت و توجه شهروندان و رسانه‌ها به کیفیت پروژه‌های عمرانی شهر و منابع هزینه‌کرد آن، به اطلاع می‌رساند مسئولیت و هزینه تخریب و اجرای مجدد آن به عهده پیمانکار و کارخانه فرستنده مصالح خواهد بود.
انتهای پیام/
جوابیه شهرداری منطقه ۲ در خصوص تخریب سنگفرش پیاده‌رو ائل گلی  نصر

ثبت نظر

نمایش 5 نظر

پاسخ   میرجبار قرشی زاده   8 ماه پیش  

باسلام شهرداری محترم مگر ناظر نداشتند که کیفیت مصالح را تایید کنندکجای دنیا مصالح را نصب میکنند وبعداز گذشت مدت زمانی آنرا تایید میکنند. میگن اگر گوش هرروز یه چیز جدید نشنود کر می شود، داشتم کر میشدم.

پاسخ   محمدی   8 ماه پیش  

متأسفانه انتصاب افراد ناشایست در بعضی مناصب به امری نهادینه شده تبدیل شده است ، در شهرداری تبریز که جناب آقای هوشیار با تمام وجود برای بهبود اوضاع تلاش میکند، ابقاء برخی افراد مثل سعید مطلبی و جلیز و ختمی که به دریافت پول‌های زیر میزی معروفند ، جای تعجب دارد.

پاسخ   علی اکبر   8 ماه پیش  

ایکاش به تمامی پروژهای همین قدر حساسیت نشان می دادید دست گل مسئولین عزیز درد نکنه.

پاسخ   مش سن   8 ماه پیش  

آخه آزمایش روقبل ازاینکه مصالح استفاده بشن میگیرن حالانوشتی هزینشوپیمانکاروکارخونه میدن.ازنظرشماهمه چی حل شددیگه؟وقتی که تلف میشه چی؟مردمی که اونجادراثرندانم کاری شمابه زحمت میفتن چی؟هزینه ی اونهاروکی جبران میکنه؟

پاسخ   خان   8 ماه پیش  

خر اگه از یه باتلاقی یه بار بره و توش بیفته دیگه اصلا از اونجا نمیره شما مگه از اول نمی دونستین این فیال ها نامرغوبت چرا کار کردین ببینید شما از خرم بد تر هستین وفقط یه عده مفت خور بی سواد که فقط بلدین بیت المال رو چپاول کنید
پژوهشیار