مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خبر داد:

ثبت نام حدود یک هزار نفر از آذربایجان‌شرقی در کنگره ملی زنان تاثیرگذار

1402/10/07 - 15:43 - کد خبر: 105636 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی از ثبت نام حدود یک‌هزار نفر از زنان استان در کنگره ملی زنان تاثیرگذار خبر داد.

به گزارش نصر، زهرا کوهی، پنجشنبه، هفتم دی‌ماه، در پنجمین جلسه کمیته تخصصی امور اجتماعی، زنان و خانواده شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی افزود: مهلت ثبت نام در این کنگره تا پایان هشتم دی ماه تمدید شده و امیدوارم با مشارکت حداکثری حق استان در این رقابت ملی ضایع نشود.
وی با بیان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی از سال ۱۳۸۹ ابلاغ شد اما برای آن برنامه‌ریزی انجام نشد، گفت: تدوین نقشه مهندسی فرهنگی قبلاً اتفاق افتاده و برش استانی آن از اواخر دولت دوازدهم و اوایل سیزدهم صورت گرفت.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم در این نقشه اثر بخش باشیم و نگرشمان را صرفا روی مادر و زن خانواده متمرکز نکرده بلکه کل خانواده را دیده و برای آن برنامه ریزی داشته باشیم، ادامه داد: تا وقتی به برخی مسائل به صورت سیستماتیک نگاه نکنیم تلاش‌هایمان موثمر ثمر نخواهد بود.
کوهی افزود: رهبر معظم انقلاب سه میم موثر در جامعه را عنوان کردند؛ مسجد، مادر و مدرسه که باید در هم تنیدگی آنها رعایت شود و بدانیم که مسجد مبنای باور و اعتقاد، مدرسه محل رشد و پروش و مادر منبع وحیانی یا عملی بسیاری از عملکردهای نسل فردا است.
وی اظهار کرد: باتوجه به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در زنان و خانواده باید یک سری برنامه‌ها از نظر به سمت عمل حرکت کنند تا مسائل کف جامعه حل شود.
وی با بیان اینکه در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی فعالیت‌ بسیاری از دستگاه‌ها دیده می‌شود، گفت: لازمه‌ی این فعالیت پیوند و همگرایی کامل دستگاه‌ها برای جلوگیری از پراکندگی و بی‌اثر بودن برنامه‌ها است که باید برنامه‌های مشترک دستگاه‌ها تجمیع شده و به آن عمل شود.
گفتنی است؛ پنجمین جلسه کمیته تخصصی امور اجتماعی زنان و خانواده شورای فرهنگ عمومی استان با ریاست مشاور استاندار و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری برگزار شد که اعضای ستاد به اظهار نظر خود مبنی بر بازنگری برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی و هماهنگی برنامه‌های ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و هفته زن پرداختند.
شایان به ذکر است؛ علاقمندان می‌توانند با مراجعه WWW.banooiran.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
انتهای پیام/
ثبت نام حدود یک هزار نفر از آذربایجان‌شرقی در کنگره ملی زنان تاثیرگذار خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار