مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد:

رونمایی و شروع به کار بهروب در تبریز 

1402/10/07 - 14:00 - کد خبر: 105627 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از رونمایی و شروع به کار سامانه جمع آوری پسماندهای خشک (بهروب) از اوایل هفته آینده در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حبیبه هراتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت جمع آوری پسماندهای خشک در کاهش تولید زباله و ایجاد چرخه اقتصادی پسماند در کلان شهرها گفت: با اقدامات زیر ساختی که از مدت‌ها قبل در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در حال انجام است، سامانه هوشمند بهروب طی روزهای آینده در سطح کلان شهر تبریز اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: با استفاده از این سامانه قدم‌های بزرگی در زمینه حفظ محیط زیست و شادابی شهر برداشته می‌شود و شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن بهروب بر روی گوشی‌های خود به روش تفکیک از مبدا کمک کنند.
هراتی خاطرنشان کرد: اپلیکیشن‌ بهروب قابلیت نصب بر روی انواع گوشی‌ها را دارد و تحت نظارت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز فعالیت خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در منزل زباله‌های خشک و تر را از هم جدا کرده و با ثبت درخواست در اپلیکیشن آنها را به مامور بهروب تحویل و به ازای آن پول و امتیاز دریافت کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان پسماند تبریز،‌ وی تصریح کرد: انتظار داریم با رونمایی واجرایی شدن این سامانه در تبریز شاهد تحولی قابل توجه در حفظ محیط زیست همچنین درآمد زایی برای خانواده‌ها بوده و در اقتصاد خانواده نقش مثبتی ایفا کنیم.
انتهای پیام/
رونمایی و شروع به کار بهروب در تبریز  خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار