فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب؛

پدافند ارتش در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد

1402/10/07 - 13:25 - کد خبر: 105625 نسخه چاپی

نصر: فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب گفت: پدافند ارتش در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد و در صورت لزوم با هرگونه تهاجم و تهدید هوایی مقابله می‌کند.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب امروز (پنجشنبه) در مراسم تجلیل از سربازان نمونه این یگان پدافندی اظهار کرد: دوران خدمت مقدس سربازی دوران ارزشمند و حیاتی است که سربازان عزیز از این دوران باید برای پیشرفت ایران و نظام اسلامی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه نیروی پدافندهوایی ارتش با بهره گیری از روش های نوین و به‌روز، آموزش‌های لازم متناسب با تهدیدات روز را برای کارکنان وظیفه ارائه می‌دهد، گفت: امر مهارت‌آموزی در بالا رفتن ظرفیت روحی، انگیزه و بازدهی فرآیند کاری کارکنان وظیفه تاثیر بسزایی دارد.
نهضت مهارت آموزی نگاه به دوران سربازی را به کلی تغییر داد
عظیمی با بیان اینکه نهضت مهارت آموزی نگاه به دوران سربازی را به کلی تغییر داد، افزود: نیروی پدافندهوایی با استفاده از سربازان در حوزه تخصصی آنها درصد بهره‌وری کارکنان وظیفه را افزایش داده است و این امر باعث نگرش مثبت به دوران سربازی شده که ما تاثیرات آن را به خوبی و آشکارا می‌بینیم.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب به نقش سربازان در تقویت دفاعی نیروهای مسلح اشاره و خاطرنشان کرد: پدافند ارتش در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد و در صورت لزوم با هرگونه تهاجم و تهدید هوایی مقابله می‌کند.
عظیمی با بیان اینکه روحیه جوانمردی و شجاعت در جوان ایرانی متبلور و متجلی است، بیان داشت: دشمنان با هر ترفندی سعی در نابودی انقلاب و نظام دارند و جوان ایرانی باید با شناسایی توطئه ها و نقشه های نظام سلطه آن ها را از رسیدن به مقاصد خود ناامید کند.
انتهای پیام/
پدافند ارتش در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار