فرماندار مشکین‌ شهر خبر داد:

اختصاص ۹۶ میلیارد تومان به طرح‌ های عمرانی مشکین‌ شهر

1402/10/07 - 13:24 - کد خبر: 105624 نسخه چاپی

نصر: فرماندار مشکین‌شهر از اختصاص ۹۶ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، شهرام محمدی، فرماندار مشکین‌شهر در گفت‌وگویی در مشکین‌شهر، اظهار کرد: ۹۶ میلیارد تومان به حوزه عمرانی و طرح‌های اقتصادی شهرستان مشکین شهر اختصاص یافته است و هم‌چنین ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار در سازمان برنامه و بودجه برای این شهرستان ثبت شده است.
وی افزود: وظیفه ذاتی مسؤولان در کنار مردم بودن است و رؤسای ادارات و دستگاه‌های دولتی بایستی افراد و عواملی را که سبب نارضایتی مردم می‌شوند را شناسایی کرده و خدمت صادقانه را سرلوحه امور خود قرار دهند.
ضرورت استفاده از طرح نوین آبیاری در شهرستان مشکین‌شهر
فرماندار مشکین‌شهر گفت: با توجه به تشدید کم آبی و کاهش نزولات آسمانی در منطقه نیاز به طرح نوین آبیاری در سطح زمین‌های زراعی و باغات شهرستان بیش از پیش احساس می‌شود.
محمدی بیان کرد: طرح ثبت دارایی مدیران و رؤسای ادارات دولتی به همت دولت سیزدهم در سامانه قضایی ثبت می‌شود و همه مدیران موظف به عملی کردن این موضوع هستند‌.
وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: صلاحیت‌ها در هیات نظارت استان بررسی می‌شود و از طریق شورای نگهبان هر تصمیمی اتخاذ شود برای همه قابل قبول است.
محمدی از مدیران خواست تا تمام تلاش خود را در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار گیرند.
فرماندار مشکین‌شهر تاکید کرد: اگر مدیر یا رئیسی که دارای مسؤولیت است در انتخابات برله یا علیه کاندیدایی فعالیت کند به جد با وی برخورد می‌شود؛ هیچ فردی حق استفاده از اموال دولتی برای کاندیدا ندارد و اگر مدیر یا مسئولی می‌خواهد در انتخابات به نفع کسی مستقیما فعالیت کند ابتدا باید استعفا دهد، در غیر این‌صورت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/
اختصاص ۹۶ میلیارد تومان به طرح‌ های عمرانی مشکین‌ شهر خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار