کانون فرهنگی خیریه آیینه دانشگاه تبریز برگزار کرد:

حراج خیریه نقاشی های نمایشگاه «اتاق آسمان» در تبریز/ دانشجویان دانشگاه تبریز درخشیدند

1402/10/06 - 23:28 - کد خبر: 105584 نسخه چاپی

نصر: مراسم اختتامیه نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان زهرا مردانی آذر در تالار شهید شفایی ساختمان شهید باکری دانشگاه تبریز با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه تبریز برگزار شد. 

به گزارش نصر، آیسل داور، دبیر کانون آینه در خصوص این ابتکار عمل کانون آینه گفت: این مراسم چهاردهمین مراسم اختتامیه «اتاق آسمان» است که در دانشگاه تبریز پس از ۴ روز نمایش نقاشی ها برگزار می‌شود. ما هر هفته پنجشنبه از بیمارستان بازدید می کنیم و هدف اصلی ما، کمک به کودکان مبتلا به سرطان است. یک ماه مانده به برگزاری نمایشگاه اتاق آسمان، از کودکان می خواهیم نقاشی از آرزوها و علایقشان برایمان ترسیم کنند. 
وی در ادامه از همکاری اعضای کانون آینه در برگزاری موفق این نمایشگاه، یادآور شد: این نقاشی ها امروز به کمک دانشجویان و علاقه مندان در سایت مزایده گر به فروش و مزایده گذاشته خواهند شد. همچنین برنامه «عیدونه» هم از برنامه های آینده ماست که در همین سالن برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حمیدی، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز این اقدامات خیرخواهانه دانشجویان دانشگاه تبریز را  قابل تحسین خواند و گفت: امروز مسئولیت های اجتماعی چون عدالت و احسان برای تشکیل یک جامعه متعالی لازم است. این کار ها مقدس اند و کانون آیینه در این راه خدایی قدم گذاشته است. باید امروز این نعمت را قدر بدانیم و کمک کنیم.
روح الله دهقان نژاد، عضو شورای شهر تبریز با اشاره به مراسم قبلی اتاق آسمان که در تالار وحدت برگزار شده بود، گفت: در آن سال تعداد کمی نقاشی فروخته شد که با قیمت خیلی زیادی نبود، ولی با کمک های خرد دانشجویان حاضر در آن جمع  مبلغ ۱۵ میلیون  برای این کودکان گردآوری شد که بسیار باعث خوشحالی است. 
این گزارش حاکی است، طی این مراسم خیریه دانشجویان تبریزی بسیار خوش درخشیدند و اکثر نقاشی ها به فروش رسید. اما متاسفانه جای بسیاری از مسئولین دانشگاهی در این مزایده خالی بود. چنین مراسم هایی که با اراده جوانان خوش ذوق و همدل در سایه رخصت مقام های دانشگاهی در چنین فضایی برگزار می‌شوند، دل های بزرگ و همدلی را با خود همراه می‌کنند که نه تنها در پی شهرت اندروزی و اسم و رسم نیستند که با همه شوق جوانی به اقدامات خیر دست می‌زنند. اما چنین مراسمی شاید در شان مقام و منصب برخی مسئولان مدعو نبود که حضورشان را دریغ و یا حتی قبل از شروع مزایده، مراسم را ترک کردند!
انتهای پیام/
حراج خیریه نقاشی های نمایشگاه «اتاق آسمان» در تبریز/ دانشجویان دانشگاه تبریز درخشیدند فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   جوادی   4 ماه پیش  

باسلام واحترام وتشکر از اقدام ارزشمند جوانان دانشگاهی تبریز، وخدا قوت به عزیزان وای کاش که اطلاع رسانی های خوبی از زمان برگزار می‌شد تا استقبال تبریزی ها که همیشه و همه حال در صحنه های مختلف خوش درخشیدن باز هم ازاین عالی تر بود
پژوهشیار