استاندار زنجان؛

تکریم مردم از سوی مدیران افزایش یافته است

1398/10/07 - 16:20 - کد خبر: 10558 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: امروز تکریم مردم از سوی مدیران استان نسبت به گذشته افزایش یافته و بی‌احترامی کمتر شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی امروز در دیدار شماری از اعضای هیات امنای مساجد و هیات های مذهبی زنجان با بیان اینکه تکریم مردم جزو مولفه های ارزیابی عملکرد مدیران در این استان است، افزود: تکریم شهروندان جزو وظایف ابتدایی همه مدیران است.  
وی گفت: از زمانی که به استان زنجان آمده ام اقدامی که انجام شده این است که امروز اگر مشکلی حتی در یکی از روستاهای استان ایجاد شود، مدیرکل دستگاه اجرایی مربوطه برای پیگیری مشکل در آنجا مستقر می‌شود.  
استاندار زنجان ادامه داد: در وقایع اخیر خودم به تنهایی در بین مردم حضور داشتم، چون مردم را دوست دارم.
وی به حضور مدیران بین مردم تاکید کرد و گفت: تا کنون چند مرتبه به همه شهرستان ها سفر کرده و در ۱۴۰ روستای استان نیز به صورت مفید حضور یافته‌ام.  
حقیقی با بیان اینکه امسال تقریبا همه اعضای کابینه دولت به زنجان سفر کردند، خاطرنشان کرد: در نتیجه حضور مدیران ملی در استان، امروز ذهنیت مثبتی در دولت نسبت به زنجان ایجاد شده است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی حدود یک سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این استان تعطیل نشده است، گفت: علاوه بر این، ۹ واحد تولیدی راکد نیز در استان به چرخه تولید بازگشته اند.
وی به برگزاری جلسه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل کارخانه ها و واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: تا جایی که امکانش بود مشکلات واحدها در استان حل شده و هر جا هم که نیاز بود، پیگیر حل مشکلات از طریق مرکز شده ایم و برای این منظور با بیش از ۱۴۰ مقام ملی ملاقات کرده ام تا با این پی گیری ها به سرمایه گذاران انگیزه بدهم.
حقیقی افزود: تا پایان سال جاری هفت واحد تولیدی در استان با حجم سرمایه گذاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان حدود ۳۵ نفر است و طی یک سال گذشته نیز تغییر چندانی نداشته است، گفت: این موضوع حاکی از آن است که هیچ واحد تولیدی در این استان طی حدود یک سال گذشته تعطیل نشده است.
استاندار زنجان از ایجاد اشتغال بالغ بر ۹ هزار نفری در استان  خبر داد و گفت: از سه ماهه آخر سال گذشته تا کنون نرخ بیکاری در زنجان از رقم حدود ۹ درصد به ۷.۲ درصد کاهش پیدا کرده است.
حقیقی اجرایی شدن طرح توسعه بیمارستان ولیعصر زنجان با مشارکت خیران، تعیین تکلیف پسماند روی و آغاز عملیات اجرایی طرح سبزه میدان را از دیگر توفیقات مدیریت استان برشمرد و عنوان کرد: این کارها پس از چند سال است که در استان از زمین برداشته می شود.


حسن بزرگ انتخابات، تقویت وحدت است
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود حسن بزرگ انتخابات را تقویت وحدت در جامعه دانست و گفت: امروز بزرگترین تکلیف بر دوش همه ما این است تا مقوم های وحدت را در جامعه افزایش دهیم.
حقیقی خاطرنشان کرد: در انتخابات باید قدرت حضور مردم را شاهد باشیم و برای این منظور هیچ کس نباید تماشاچی باشد.
وی به ضرورت رعایت قانون در انتخابات تاکید کرد و افزود: حق نداریم در انتخابات پا روی حق بگذاریم.
استاندار زنجان دربخش دیگری از سخنان خود در خصوص مسائل مطرح شده از سوی برخی حاضران در جلسه گفت: تامین مسکن برای مداحان از طریق اداره کل راه و شهرسازی پی گیری می شود.
وی به لزوم تدارک برگزاری کنگره اسلامی در زنجان و همایش هایی با موضوع پایتخت شور و شعور حسینی تاکید کرد و ادامه داد: باید ظرفیت های زنجان در این حوزه ها مورد توجه جدی قرار گیرد.
حقیقی به اقدامات انجام شده در خصوص کنترل و مهار آسیب های اجتماعی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: با پی گیری انجام شده، زنجان به عنوان نمونه کشوری برای اجرای برنامه ها در خصوص کاهش و مهار آسیب ها در حوزه طلاق و اعتیاد انتخاب شده است.
وی ادامه داد: همچنین با پیگیری انجام شده، اعتبار اختصاص یافته به استان زنجان از سوی شورای اجتماعی کشور برای برنامه های کنترل آسیب های اجتماعی نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است.   
استاندار زنجان به ضرورت حضور مدیران و مسئولان در مساجد و اطلاع از خواسته های شهروندان تاکید کرد و گفت: برای این تیم هایی متشکل از معاونان استاندار و نیز در فرمانداری ها باید تشکیل شود تا برنامه ریزی ها برای حضور مدیران در مساجد در موعد نماز مغرب و عشا را پی گیری کند.
انتهای پیام/
تکریم مردم از سوی مدیران افزایش یافته است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار