شهردار منطقه سه تبریز خبر داد:

تداوم کف‌سازی فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال

1402/10/06 - 15:18 - کد خبر: 105559 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز گفت: عملیات کف سازی به متراژ پنج هزار متر مربع در فاز دوم پارک باغشمال تداوم دارد.

به گزارش نصر، علی قاسمی با اعلام این خبر افزود: تا کنون نزدیک به پنج هزار متر از این پیاده راه های فاز دوم کف سازی شده است که در ادامه این روند با تخریب محل فونداسیون انبار به جا مانده از پادگان ارتش ، 500 متر مربع دیگر به پیاده راه های پارک اضافه می شود.
وی افزود: با تسطیح این مسیر عملیات کف سازی به متراژ 500 متر مربع شروع خواهد شد.
شهردار منطقه 3 ادامه داد: با توجه به وسعت مساحت پارک باغشمال و لزوم استفاده هر چه سریع تر شهروندان از این فضای سبز و مفرح در مرکز شهر تبریز، مطابق برنامه ریزی ها فاز اول این پارک در ۴۶ هزار متر مربع  طی سال های گذشته احداث، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون عملیات عمرانی در ۵۳ هزار مترمربع  فاز دوم تداوم دارد.
وی با اعلام این خبر که عملیات عمرانی جهت احداث فاز دوم پارک باغشمال در چند جبهه ادامه دارد، افزود: هم اکنون عملیات کف سازی و جدول گذاری پیاده راه ها تقریبا به اتمام رسیده و این پیاده راه های اصلی و فرعی با کف پوش های بتنی پیش ساخته کف سازی شده اند.
قاسمی با اعلام اینکه در کنار کف سازی پیاده راه ها عملیات جدول گذاری نیز انجام یافته، تصریح کرد: تا کنون نزدیک به 5 هزار متر از این مسیر کف سازی شده است.
شهردار منطقه ۳ ادامه داد: این عملیات به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع از ضلع جنوبی کلاه فرهنگی شروع شده و تا امتداد خیابان آزادی ادامه دارد.
وی گفت: وسعت فضای سبز مجموعه تاریخی - فرهنگی باغشمال در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۳ قابل توجه است به طوری که بر افزایش سرانه فضای سبز سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ به مقدار نیم مترمربع می افزاید.
انتهای پیام/
تداوم کف‌سازی فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار