فرمانده سپاه عاشورا:

وضعیت موجود جامعه تلنگر بزرگی برای مسئولان است

1402/10/06 - 09:42 - کد خبر: 105515 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا، وضعیت موجود جامعه را تلنگر بزرگی برای مسئولان دانست و افزود: ما برای تبدیل شدن به کشور نمونه اسلامی، عدالت اسلامی، مدینه فاضله و الگو شدن برای کشورهای تمام دنیا انقلاب کردیم ولی امروزه از اهداف اولیه انقلاب عقب نشینی می‌کنیم که مسئولان بیشتر از ما مسئول وضعیت موجود هستند.

به گزارش نصر، سردار عباسقلی زاده شامگاه سه‌شنبه پنجم دی ماه در مراسم وداع با شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی که در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد، محوریت وصیت‌های شهدا را اطاعت از ولایت، عفاف و حجاب و متحد شدن در برابر دشمن عنوان کرد و افزود: همه‌ی ما در راستای دینی که شهدا بر گردن ما دارند باید ایفای نقش کنیم و در غیر این صورت عشق‌، علاقه و دوست داشتن ما ظاهری است و طبق فرموده سردار شهید سلیمانی، اگر خواهان عاقبت به خیری هستیم راهی جز زیست شهیدانه نداریم.
وی تصریح کرد: اگر خواهان شهادت و بهره‌مندی از شفاعت شهدا هستیم باید تقوا، امر به معروف و نهی از منکر را رعایت کنیم و به جهاد تبیین عمل کنیم.
وی هدف قیام و انقلاب اسلامی را برای اهداف معنوی عنوان کرد.
فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: ناامیدی بزرگ‌ترین گناه است که خداوند نمی‌بخشد و متاسفانه من در دیدار با جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم با این موضوع مواجه هستم در حالی که شهدا با کمترین تجهیزات و امکانات ها هشت سال از وطن و ایران اسلامی دفاع کردند.
انتهای پیام/
وضعیت موجود جامعه تلنگر بزرگی برای مسئولان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار