رئیس هیات کبدی آذربایجان‌غربی خبر داد:

تیم کبدی آذربایجان‌غربی در رده سوم لیگ برتر ایران

1398/10/07 - 15:30 - کد خبر: 10551 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات کبدی آذربایجان‌غربی گفت: تیم «پایاتردینگ» استان در پایان دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر کشور در رده سوم جدول جای گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، عیسی زینالی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: دیدارهای هفته سوم و چهارم لیگ برتر کبدی کشور با انجام هشت دیدار در سالن کبدی مجموعه تختی تهران برگزار شد که در آنها، تیم آذربایجان‌غربی ابتدا به تساوی ۳۲ بر ۳۲ مقابل رعد پدافند قم رسید و در دومین مسابقه نیز با نتیجه ۵۲ بر ۳۵ از سد عقاب تالش گذشت.
وی ادامه داد: تا پایان هفته چهارم تیم «سرخنکلاته» با هشت امتیاز و رعد پدافند قم با هفت امتیاز در جایگاه اول و دوم جدول لیگ برتر کبدی قرار دارند.
رییس هیات کبدی آذربایجان‌غربی گفت: تیم پایاتردینگ استان سال گذشته با برتری مقابل حریفان بر سکوی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کشور جای گرفت و امسال نیز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به این مقام تلاش می‌کند.
تیم های عقاب تالش، سرخنکلاته، رعد پدافند قم، امید چلین، پایاتردینگ آذربایجان غربی، ساری، خراسان رضوی و کرمانشاه تیم‌های حاضر در لیگ برتر کبدی فصل جاری هستند.
آبان امسال محمدرضا شادلو، امید خجسته و وحید رضایی‌مهر، سه ورزشکار اهل نقده‌ در ترکیب نهایی تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ کیش حضور داشتند که با درخشش در ترکیب این تیم، مدال طلای قهرمانی جهان را از آن خود کردند.
در شهریور امسال نیز تیم کبدی جوانان آذربایجان‌غربی توانست بر سکوی سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور بایستد.
استان آذربایجان‌غربی و شهر نقده یکی از قطب های مهم رشته کبدی در ایران است.
انتهای پیام/
تیم کبدی آذربایجان‌غربی در رده سوم لیگ برتر ایران خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار