تداوم اجرای برنامه توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سال جاری:

هدفگذاری افزایش ۱۰۰ هکتاری فضای سبز تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی

1402/10/05 - 14:56 - کد خبر: 105479 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از هدفگذاری افزایش ۱۰۰ هکتاری فضای سبز تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی خبر داد.

به گزارش نصر، سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های فضای سبز این سازمان با اعلام این خبر، گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای انجام یافته در حوزه فضای سبز تبریز برای توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سالجاری، مجموعه ۱۰۰ هکتاری تفرجگاه آرپادره‌سی به عنوان ظرفیت و بستر مناسب کاشت و توسعه در دستور کار این حوزه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۴۶ هکتار از این مجموعه طی عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی مناسب تحت کشت انواع گونه‌های گیاهی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر و همزمان با اجرای این طرح، ۴۰ هزار متر در این محدوده تراس‌بندی انجام گرفته و تعداد ۳۳ هزار و ۵۰۰ چاله نیز حفر و بسترسازی لازم در این زمینه صورت گرفته است.
آسیایی همچنین از پیش‌بینی کاشت ۳۵ هزار اصله از گونه‌های درختی در این مجموعه خبر داد که تا کنون ۲۸ هزار و ۳۵۰ اصله از این گونه‌ها در این محدوده کاشته شده است.
انتهای پیام/
هدفگذاری افزایش ۱۰۰ هکتاری فضای سبز تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار