فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی؛

کلاهبردار 80 میلیارد ریالی در چنگال قانون گرفتار شد

1402/10/05 - 14:28 - کد خبر: 105475 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبردار 80 میلیارد ریالی تحت تعقیب در شهرستان مراغه خبر داد.

به گرارش نصر، علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری در فروش ملک بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان مراغه قرار گرفت.
 فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: فرد کلاهبردار که با دادن چک تضمینی به موکل خود او را فریب داده و اعتمادش را جلب کرده بود  پس از وصول پول فروش ملک مذکور آن را به او پس داده و چک خود را خواهد گرفت متاسفانه به لحاظ سکونت صاحب ملک در خارج از کشور ضمن عدم برگرداندن پول فروش زمین به صاحبش بیش از چهار سال هم متواری شده بود. 
محمدی تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات هوشمندانه  کلاهبردار را شناسایی که پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه  متهم را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.
 این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بازجویی‌های  فنی و پلیسی مشخص شد متهم از اعتماد فروشنده  که او را وکیل خود در فروش قطعه زمین کرده بود سوءاستفاده و به لحاظ دوری او از کشور و شهرستان و احتمال عدم دسترسی فروشنده مبلغ 80 میلیارد ریال را کلاهبرداری و متواری شده بود که با تلاش پلیس در چنگال قانون گرفتار شد.
انتهای پیام/
کلاهبردار 80 میلیارد ریالی در چنگال قانون گرفتار شد خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار